سید محمدخاتمی: برای کل ایران و سرنوشت تک تک افراد مملکت نگرانم:« محدود کردن افراط گری‌ها و تفریط گری‌ها مشکل را حل و جامعه را آرام خواهد کرد»، نسبت به عواقب عدم پذیرش بحران در جامعه هشدار داد و نيز هرگونه حرکت ساختارشکنانه را محکوم و مطرود دانست.ادامه مطلب ...

بیانیه شماره ۱۷ میرحسین موسوی درباره وقایع عاشورا و روزهای پس از آن: فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد . سخنان روز چهارشنبه میدان انقلاب و قبل از آن نماز جمعه هفته پیش دانشگاه که توسط چهره های منتسب به نظام ایراد گردید، ادامه مطلب ...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...
مهدی کروبی در نامه ای به مردم ایران راهکارهای خروج از بحران فعلی را در پنج بند مطرح نمود: «انحرافی که از انقلاب ایران صورت گرفته باید اصلاح شود. انقلاب را بی شک صاحبان قدرت منحرف کرده اند و نمی توان بار این انحراف را بر دوش مردم گذاشت. اصلاح این انحراف نیز تنها در گرو اجرای قانون اساسی است. ادامه مطلب ...
No Filter Address: http://0nline.aras-web.tk



سردار سابق: مردم پول های شعارنویسی شده را قبول نکنند

سردار سابق: مردم اسکناس های شعار نویسی شده را قبول نکنند


ادامه راه سبز«ارس»: مرتضی طلایی، عضو شورای شهر تهران در اظهاراتی که نشان از عمق نارضایتی برخی ها از شعارنویسی مردم بر روی اسکناسها دارد این اقدامات را "مذبوحانه و ضد انقلاب" توصیف کرده و از مردم خواست که این اسکناس ها را قبول نکنند!

سردار سابق که با خبرگزاری حامی کودتا گفتگو می کرد، به بانک مرکزی پیشنهاد داد که با صدور اطلاعيه اي اعلام کند که "عموم شهروندان از پذيرفتن اسکناسهايي که بر روي آنها شعارها و پيام هاي خاص ضد انقلاب درج شده خودداري نمايند و اين اسکناسها ابطال شده و از چرخه پولي کشور حذف شوند".


اظهارات این فرمانده سابق نیروی انتظامی تهران نشان از عصبانیت و نگرانی اقتدارگرایان از شعار نویسی مردم در حمایت از جنبش سبز دارد. مردم ایران پس از انتخابات به نشانه اعتراض به وقایع رخ داده و اعلام حمایت خود از جنبش سبز بر روی اسکناس ها شعارهایی مبنی بر حمایت از میرحسین موسوی و در ضدیت با دولت کودتا می نویسند.

طلایی در ادامه به ایرنا گفت: شايسته است عموم مردم و نهادهاي مسئول با موضوعاتي از اين دست آگاهانه برخورد کرده و اجازه ندهند عده اي قليل با تکرار اينگونه رفتارها و بزرگ نمايي از اين دست اقدامات در رسانه هاي زنجيره اي شان دست به جوسازي عليه نظام اسلامي و مردم ايران عزيز نمايند.

مرتضي طلايي ادامه داد: عموم مردم مومن و خداجوي انتظار دارند با توجه به شيوع کورکورانه اينگونه حرکات دستگاههاي ذيربط اقداماتي را در اين خصوص انجام دهند.

وي افزود: براين اساس يکي از پيشنهادات قابل طرح در اين خصوص آن است که بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در اطلاعيه اي اعلام نمايد که عموم شهروندان از پذيرفتن اسکناسهايي که برروي آنها پيام هاي خاص ضد انقلاب درج شده خودداري نمايند واين اسکناسها عملا از چرخه پولي کشور حذف شود.

0 نظرات :: سردار سابق: مردم پول های شعارنویسی شده را قبول نکنند