سید محمدخاتمی: برای کل ایران و سرنوشت تک تک افراد مملکت نگرانم:« محدود کردن افراط گری‌ها و تفریط گری‌ها مشکل را حل و جامعه را آرام خواهد کرد»، نسبت به عواقب عدم پذیرش بحران در جامعه هشدار داد و نيز هرگونه حرکت ساختارشکنانه را محکوم و مطرود دانست.ادامه مطلب ...

بیانیه شماره ۱۷ میرحسین موسوی درباره وقایع عاشورا و روزهای پس از آن: فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد . سخنان روز چهارشنبه میدان انقلاب و قبل از آن نماز جمعه هفته پیش دانشگاه که توسط چهره های منتسب به نظام ایراد گردید، ادامه مطلب ...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...
مهدی کروبی در نامه ای به مردم ایران راهکارهای خروج از بحران فعلی را در پنج بند مطرح نمود: «انحرافی که از انقلاب ایران صورت گرفته باید اصلاح شود. انقلاب را بی شک صاحبان قدرت منحرف کرده اند و نمی توان بار این انحراف را بر دوش مردم گذاشت. اصلاح این انحراف نیز تنها در گرو اجرای قانون اساسی است. ادامه مطلب ...
No Filter Address: http://0nline.aras-web.tk



شش سال حبس ‌و محرومیت مادام العمر از فعالیتهای سیاسی برای کیوان صمیمی

شش سال حبس ‌و محرومیت مادام العمر از فعالیتهای سیاسی برای کیوان صمیمی


. ادامه راه سبز«ارس»: به گزارش خبرنگار کلمه بر اساس آنچه امروز به وی ابلاغ شده کیوان صمیمی به شش سال حبس به علاوه محرومیت مادام العمر از فعالیتهای سیاسی محکوم شده است.

اتهامات اصلی وی تبلیغ علیه نظام، و اجتماع و تبانی برای برهم زدن امنیت ملی بوده است.

لازم به ذکر است :شرکت در تظاهرات و صدور بیانه علیه سلامت انتخابات نیز از جمله اتهامات کیوان صمیمی مطرح شده بود در حالیکه وی یک روز بعد از انتخابات دستگیر و تمام این مدت در زندان بوده است.

کیوان صمیمی روز ۲۳ خرداد در منزل شخصی اش بازداشت شده بود که پس از گذشت نزدیک به ۶ ماه به طور موقت و به خاطر حضور در مراسم عروسی دخترش از زندان آزاد شد. برای مرخصی ۱۰ روزه کیوان صمیمی، قرار وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی صادر شده است.

گفتنی است کیوان صمیمی پیش از این مسئولیت مجله توقیف شده نامه و نیز سایت مسدود سده خرابات را بر عهده داشته است. وی که سابقه بازداشت در زمان حکومت پیشین را نیر دارد، هم اکنون عضو شورای ملی صلح، کمیته پی گیری بازداشت های خودسرانه،کمیته حمایت از حقوق شهروندی و نیز کمیته دفاع از حق تحصیل می باشد.

برگزاری دادگاه عیسی سحرخیز در دادگاه کارکنان دولت

بنابه اخبار رسیده روز یک شنبه دادگاه آقاي عيسي سحرخيز، روزنامه نگار در شعبه 1059 دادگاه كاركنان دولت با حضور وكلاي ايشان تشكيل شد.

به گزارش «تا آزادی روزنامه نگاران زنداني» اين پرونده ایشان مربوط به يكي از مصاحبه هاي اين روزنامه نگار با دوويچه وله با عنوان "من الان در زنداني به نام ايران محبوس هستم"، است.

این پرونده در سال 85 به اتهام هاي فعاليت تبليغي عليه نظام و نشر اكاذيب منجر به صدور راي غيابي 7 ماه زندان و يك روزبراي ايشان شد.

پس از بازداشت ايشان در تيرماه امسال اين پرونده در مرحله اجراي احكام بود و آقاي سحرخيز را براي اجراي به حكم زندان دعوت كرده بودند در حالی که ایشان در بازداشت بودند. در نهايت ديروز ايرادهايي از سوي وكلا و موكل از جمله مطبوعاتي و سياسي خواندن موضوع پرونده و عدم حضور هيات منصفه مطرح شد كه مورد قبول قاضي قرار نگرفت و در نهايت با توجه به ايراد قانوني وكلا مبني بر ارايه اصل فايل صوتي دوويچه وله از سوي دادستان، ‌دادگاه تجديد شد.

شایان ذکر است که وضعيت جسمی ایشان مساعد به نظر نمی رسید و ایشان از شرایطه زندان راضي نبودند.

0 نظرات :: شش سال حبس ‌و محرومیت مادام العمر از فعالیتهای سیاسی برای کیوان صمیمی