سید محمدخاتمی: برای کل ایران و سرنوشت تک تک افراد مملکت نگرانم:« محدود کردن افراط گری‌ها و تفریط گری‌ها مشکل را حل و جامعه را آرام خواهد کرد»، نسبت به عواقب عدم پذیرش بحران در جامعه هشدار داد و نيز هرگونه حرکت ساختارشکنانه را محکوم و مطرود دانست.ادامه مطلب ...

بیانیه شماره ۱۷ میرحسین موسوی درباره وقایع عاشورا و روزهای پس از آن: فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد . سخنان روز چهارشنبه میدان انقلاب و قبل از آن نماز جمعه هفته پیش دانشگاه که توسط چهره های منتسب به نظام ایراد گردید، ادامه مطلب ...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...
مهدی کروبی در نامه ای به مردم ایران راهکارهای خروج از بحران فعلی را در پنج بند مطرح نمود: «انحرافی که از انقلاب ایران صورت گرفته باید اصلاح شود. انقلاب را بی شک صاحبان قدرت منحرف کرده اند و نمی توان بار این انحراف را بر دوش مردم گذاشت. اصلاح این انحراف نیز تنها در گرو اجرای قانون اساسی است. ادامه مطلب ...
No Filter Address: http://0nline.aras-web.tk



اولین شناسنامه طرح جدید به نام رهبر صادر شد

اولین شناسنامه طرح جدید به نام رهبر صادر شد


. ادامه راه سبز«ارس»: در آستانه دهه مبارک فجر، طرح صدور شناسنامه جدید برای افراد بالای پانزده سال، با صدور شناسنامه‌ای به نام آیت‌الله خامنه‌ای، آغاز شد.

به گزارش سايت دفتر رهبری، شناسنامه‌های جدید، که از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است پیش از این، برای افراد زیر 15 سال صادر می‌شد و بر اساس پیش‌بینی وزارت کشور تا 3 سال آینده 70 میلیون قطعه از این شناسنامه‌ها برای تمام ایرانیان صادر خواهد شد.

آیت‌الله خامنه ای عصر امروز در دیدار وزیر کشور، رئیس سازمان ثبت احوال و جمعی از مسئولان آن سازمان، «اتقان اسناد هویتی مردم ایران» را بسیار با اهمیت دانستند و ضمن قدردانی از مسئولان این طرح خاطرنشان کردند: صدور شناسنامه های جدید که از امنیت بالایی برخوردار است، مقطع جدیدی را در ثبت اسناد سجلی بوجود آورد که امید است با تلاش و همت دست اندرکاران، فراگیر شود.

وي با اشاره به تأثیر صحت و اتقان این اسناد در مسائل گوناگون کشور افزودند: همانطور که شما عملکرد گذشته ثبت احوال را ارزیابی می‌کنید، این اقدام ارزشمند شما هم مورد ارزیابی آیندگان قرار خواهد گرفت بنابراین لازم است در ثبت مشخصات و صدور شناسنامه‌ها، دقت کافی صورت گیرد.

در ابتدای این دیدار مصطفی محمدنجار وزیر کشور با اشاره به تولید شناسنامه جدید با قابلیت و امکانات گسترده گفت: بنابر دستور رهبری مبنی بر افزایش ضریب امنیتی اسناد هویتی جمهوری اسلامی ایران، تولید شناسنامه جدید در دستور کار سازمان ثبت احوال کشور قرار گرفت تا جعل این اسناد به راحتی امکان‌پذیر نباشد.

وزیر کشور به تلاش در جهت تکمیل زیرساخت‌های دولت الکترونیک در کشور اشاره کرد و افزود: صدور شناسنامه جدید و کارت هوشمند ملی در راستای مکانیزه کردن فرایندهای ارائه خدمات، با سرعت بالا و هزینه کم، در کشور آغاز شده است.

همچنین ناظمی اردکانی رئیس سازمان ثبت احوال، ضمن بیان گزارشی از آمار ثبت احوال در کشور و روند صدور اسناد سجلی گفت سازمان در 570 نقطه نمایندگی ثبت احوال دارد و 65 نهاد و سازمان دولتی برای ارائه خدمات الکترونیکی با این سازمان مرتبط هستند.

2 نظرات :: اولین شناسنامه طرح جدید به نام رهبر صادر شد

  1. ما ميگيم شاه نمي خواهيم، پالان شاه عوض ميشه!

  2. اسمش را هم گذاشته اند : سيد علي شاه خامنه