سید محمدخاتمی: برای کل ایران و سرنوشت تک تک افراد مملکت نگرانم:« محدود کردن افراط گری‌ها و تفریط گری‌ها مشکل را حل و جامعه را آرام خواهد کرد»، نسبت به عواقب عدم پذیرش بحران در جامعه هشدار داد و نيز هرگونه حرکت ساختارشکنانه را محکوم و مطرود دانست.ادامه مطلب ...

بیانیه شماره ۱۷ میرحسین موسوی درباره وقایع عاشورا و روزهای پس از آن: فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد . سخنان روز چهارشنبه میدان انقلاب و قبل از آن نماز جمعه هفته پیش دانشگاه که توسط چهره های منتسب به نظام ایراد گردید، ادامه مطلب ...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...
مهدی کروبی در نامه ای به مردم ایران راهکارهای خروج از بحران فعلی را در پنج بند مطرح نمود: «انحرافی که از انقلاب ایران صورت گرفته باید اصلاح شود. انقلاب را بی شک صاحبان قدرت منحرف کرده اند و نمی توان بار این انحراف را بر دوش مردم گذاشت. اصلاح این انحراف نیز تنها در گرو اجرای قانون اساسی است. ادامه مطلب ...
No Filter Address: http://0nline.aras-web.tk



از امام كینه دارید یا می‌خواهید امام را هم هزینه كنید؟

شاخص تحریف امام در واحد مركزی خبر!
از امام كینه دارید یا می‌خواهید امام را هم هزینه كنید؟


.
ادامه راه سبز«ارس» به نقل از آينده: این جفای ناجوانمردانه معاونت سیاسی صداوسیما نسبت به امام خمینی(ره) در حالی صورت می گیرد كه بنیانگذار جمهوری اسلامی در طول بیش از یك دهه رهبری نظام، تنها با دو مورد راهپیمایی مخالفت كردند كه هر دو مورد مخالفت ایشان، طبق نص صریح اصل 27 قانون اساسی انجام شده است.

پخش قسمت اول برنامه به اصطلاح مستند "شاخص" تولیدی واحد مركزی خبر كه اختصاص به مرور مواضع امام خمینی(ره) دارد، موجب آزردگی دلسوزان انقلاب شده است.


به گزارش خبرنگار«آینده»، معاونت سیاسی سازمان صدا‌و‌سیما در این برنامه كه هر روز 5 بار از شبكه های مختلف تلویزیونی پخش می شود، با تقطیع سخنان امام خمینی (ره) قصد استفاده ابزاری از بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی برای توجیه برخی ناكارآمدی های فعلی دارد.

مهمترین بخش مستند شب گذشته، كه در هفته اخیر بارها به عنوان تیزر شاخص از صدا و سیما پخش شده بود، بخشی حدودا یك دقیقه ای از سخنان امام خمینی درباره راهپیمایی بدون مجوز بود.

در این بخش كوتاه و تقطیع شده، امام خمینی نسبت به راهپیمایی بدون مجوز از وزارت كشور مخالفت كرده و از نیروهای مسلح و مردم می خواهند با این راهپیمایان برخورد كنند.

نكته مهم در تحریف واحد مركزی خبر، خودداری از اشاره به نوع راهپیمایی بود. در حالی كه در اصل 27 قانون اساسی، راهپیمایی مسالمت آمیز، بدون حمل سلاح و فاقد مخالفت با مبانی اسلام، آزاد اعلام شده است. گردانندگان واحد مركزی خبر با تقطیع سخنان امام (ره) قصد القای این موضوع به افكار عمومی را داشتند كه عدم صدور مجوز و برخورد با راهپیمایی معترضان، مستند به مواضع امام خمینی (ره) است.!

این جفای ناجوانمردانه معاونت سیاسی صداوسیما نسبت به امام خمینی(ره) در حالی صورت می گیرد كه بنیانگذار جمهوری اسلامی در طول بیش از یك دهه رهبری نظام، تنها با دو مورد راهپیمایی مخالفت كردند كه هر دو مورد مخالفت ایشان، طبق نص صریح اصل 27 قانون اساسی انجام شده است.

مورد نخست، مخالفت ایشان با راهپیمایی علیه "لایحه قصاص" می باشد كه با توجه به نص آیات قرآن كریم در ضرورت قصاص، مخالفت با مبانی اسلام محسوب می شود.

و مورد دوم مخالفت با راهپیمایی مسلحانه اعضای گروهك تروریستی مجاهدین خلق پس از وارد شدن این سازمان به فعالیت های خشونت آمیز و ترورها بوده است.

گفتنی است معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما در حالی از پخش اظهار نظر منتقدان دولت و معترضان داخل نظام در رسانه ملی جلوگیری می كند كه اخیرا در بدعت عجیبی كه به نظر می‌رسد با اهداف خاص انجام شده، دقایق طولانی را به پخش تصاویر و سخنان تبلیغاتی سران گروهك تروریستی مجاهدین خلق و بنی صدر، از جمله تعیین مریم قجر عضدانلو به عنوان رییس‌جمهور ایران! اختصاص داده است. این در حالی است كه یك روزنامه اقتصادی به دلیل اقدامی مشابه و درج تصویر مریم رجوی در صفحه اول خود توقیف شد!.

مشخص نیست آیا مسوولان صداوسیما نمی‌دانند اقدام آنها در ارائه تصویری گزینشی از امام(ره) و پیوند زدن برخی اقدامات با سخنان ایشان موجب خدشه‌دار شدن تصویر امام در ذهن نسل جدید می‌شود كه به هیچ وجه ایشان را درك نكرده است؟

برای نمونه بخشی از سخنرانی ایشان در جمع اقشار مختلف مردم "اعلام ارتداد مخالفین احكام ضروری اسلام " در صبح 25 خرداد به شرح زیر است:

«من می خواهم ببینم كه این راهپیمایی كه امروز اعلام شده است ، اساس این راهپیمایی چه هست . من دو تا اعلامیه از "جبهه ملی "، كه دعوت به راهپیمایی كرده است ، دیدم . دریكی از این دو اعلامیه ، جز انگیزه ای كه برای راهپیمایی قرار داده اند، لایحه "قصاص "است . یعنی مردم ایران را دعوت كردند كه مقابل لایحه قصاص بایستند. دراعلامیه دیگری كه منتشر كرده بودند تعبیر این بود كه "لایحه غیر انسانی "! ملت مسلمان را دعوت می كنند كه در مقابل لایحه قصاص راهپیمایی كنند، یعنی چه ؟ یعنی در مقابل نص قرآن كریم راهپیمایی كنند! شما را دعوت به قیام و استقامت و راهپیمایی می كنند درمقابل قرآن كریم . نص قرآن كریم . ضروری مسلمین ، چه برادران اهل سنت و چه برادران شیعی ، ضروری این است كه این قرآن از خداست و در قرآن هرچه باشدضروری است كه باید پذیرفت . قضیه "قصاص " در جاهایی از قرآن تصریح شده است .لایحه قصاص همین مسائل قرآن است . در این راهپیمایی كه مسلمانها را به اصطلاح خودشان دعوت كرده اند، دعوت كرده اند كه مردم قیام كنند در مقابل قرآن ! مردم قیام كنند در مقابل احكام ضروریه اسلام ! آنهایی كه از بعض جبهه ها هستند، تكلیفشان معلوم است . آن ها از اول هم ، از آن وقتی هم كه "جمهوری اسلامی " تاسیس شده است ، مسئله اسلام پیش آنها مطرح نبوده است . آنچه مطرح بوده است ، اگر راست بگویند، همان ملی گرایی بوده است . و من در این هم شك دارم !

برای اینكه افرادی كه سردسته اینهابودند و به ملی گرایی معروف بودند(1) ما دیدیم كه بر ضد ملت اینها قیام كردند. الان هم كه در خارج هستند دعوت می كنند كه بر ضد این ملت ، قدرتها فعالیت كنند. و این قدرتهای بزرگ هم همه جور چیزی دارند! ملی هم دارند؛ مذهبی هم دارند؛ معمم هم دارند. من آن چیزی كه بسیار مورد تعجبم است این نیست كه در اعلامیه "جبهه ملی "برای لایحه "غیر انسانی " [به اصطلاح او] قصاص ، یعنی حكم غیر انسانی قرآن ! ، یعنی حكم غیر انسانی اسلام ! ، اعلامیه بدهند و مردم را دعوت كنند كه ایهاالناس بیایید، درمقابل اسلام قیام كنید و استقامت كنید. من از آنها همچو توقعی داشتم و دارم .» (صحیفه امام، جلد چهاردهم - صفحه 450)

0 نظرات :: از امام كینه دارید یا می‌خواهید امام را هم هزینه كنید؟