سید محمدخاتمی: برای کل ایران و سرنوشت تک تک افراد مملکت نگرانم:« محدود کردن افراط گری‌ها و تفریط گری‌ها مشکل را حل و جامعه را آرام خواهد کرد»، نسبت به عواقب عدم پذیرش بحران در جامعه هشدار داد و نيز هرگونه حرکت ساختارشکنانه را محکوم و مطرود دانست.ادامه مطلب ...

بیانیه شماره ۱۷ میرحسین موسوی درباره وقایع عاشورا و روزهای پس از آن: فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد . سخنان روز چهارشنبه میدان انقلاب و قبل از آن نماز جمعه هفته پیش دانشگاه که توسط چهره های منتسب به نظام ایراد گردید، ادامه مطلب ...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...
مهدی کروبی در نامه ای به مردم ایران راهکارهای خروج از بحران فعلی را در پنج بند مطرح نمود: «انحرافی که از انقلاب ایران صورت گرفته باید اصلاح شود. انقلاب را بی شک صاحبان قدرت منحرف کرده اند و نمی توان بار این انحراف را بر دوش مردم گذاشت. اصلاح این انحراف نیز تنها در گرو اجرای قانون اساسی است. ادامه مطلب ...
No Filter Address: http://0nline.aras-web.tk



اختفای "20 كامیون سلاح" زیر فرش مسجد هادي غفاري!

عجب!: اختفای "20 كامیون سلاح" زیر فرش مسجد هادي غفاري!

. ادامه راه سبز«ارس»: روزنامه "جوان" كه از سوی یك نهاد خاص حمایت می‌شود، در خبری مدعی شد در بازرسی از مسجد هادی غفاری علاوه بر تسلیحات، 600 تا 800 هزار فشنگ یوزی از دریچه زیر فرش‌های مسجد كشف شده است.

به گزارش خبرنگار «آینده»، این روزنامه كه پیش از این به شدت از سلامت انتخابات دفاع و حملات تندی به معترضان كرده بود، با این‌گونه اخبار بهانه‌ای برای معترضان به انتخابات ایجاد می‌كند تا به استناد به دروغ بودن این‌گونه اخبار این روزنامه یا اشتباه آنها در شمردن فشنگها، بقیه مواضع آن را نیز زیرسؤال ببرند.

ادعاهای روزنامه جوان در حالی بیان می‌شود كه با توجه به جای گرفتن حدود 2 هزار فشنگ در یك جعبه مهمات، این حجم ادعایی برابر با حدود 350 جعبه مهمات می‌شود و از آن‌جا كه یك كامیون گنجایش حدود 35 جعبه مهمات را دارد، این به معنای جاسازی 10 كامیون مهمات در زیر دریچه فرش مسجد الهادی(ع) است.

از سوی دیگر، ادعای وجود حجم انبوه اسلحه در این روزنامه نیز جالب توجه است، اگر به ازای هر 500 فشنگ تنها یك مسلسل وجود داشته باشد، ‌باید حدود 1500 مسلسل نیز در این دریچه‌ها پنهان شده باشد كه با توجه به ظرفیت چهار مسلسل در یك جعبه باید، 350 جعبه اسلحه یا 10 كامیون اسلحه نیز جاسازی شده باشد كه پنهان كردن 20 كامیون مهمات و اسلحه در زیر دریچه زیر فرش یك مسجد، معجزه‌ای است كه تنها از گردانندگان روزنامه جوان ساخته است.

جالب اینجاست كه نویسنده این روزنامه با تقلید از گفت و شنودهای پدر معنوی شایعه‌پراكنان ارزشی (حسين شوش)! كه دیروز خبر دروغ بازداشت‌ هادی غفاری را منتشر كرده بود، در مطلبی با عنوان «اون پادگانه نه پایگاه»، اظهار كرده حجم اسلحه موردنظر آن‌ها نه در پایگاه بسیج، بلكه در پادگان قابل نگهداری است كه البته باید پرسید، بالاخره این میزان سلاح در پادگان بوده یا در دریچه زیرفرش مسجد؟!

گفتنی است علاوه بر صدها مطلب كذب این روزنامه، در یكی از جالب‌ترین آن‌ها گردانندگان جوان مدعی شده بود كه محمد قوچانی، سردبیر سابق اعتماد ملی به همراه اقوام خود در كشورهای حاشیه خلیج فارس دوره دیده است كه با اطلاع یافتن قوچانی از این اتهام در زندان، وی گفت كه اصولاً از كشور خارج نشده و فاقد پاسپورت است و پس از آزادی وی مشخص شد این موضوع حتی در اتهامات پرونده وی نیز وجود ندارد و صرفاً جهت جنگ‌ روانی اعضای ارزشی! این روزنامه صادر شده است.

ادعای جدید سپاه: نقش هادی غفاری در ترورندا آقاسلطان، استاد دانشگاه تهران و شهید موسوی!

سايت جرس نيز ديروز چنين نوشت: سایت روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران با ادعای کشف مقداری سلاح در انبار مسجدی که هادی غفاری امام جماعت آن است نوشت: کشف جدید انبار اسلحه در یک مؤسسه که متولی آن یکی از اعضای با‌سابقه جناح دوم خرداد و مجمع روحانیون و حامیان موسوی و کروبی است، تئوری‌های مختلفی را در این برهه حساس مطرح کرده است. ‌ بی‌شک سرنخ ترورهای کور چند ماه گذشته همانند ندا آقاسلطان، ‌خواهرزاده موسوی در روز عاشورا، ‌استاد علی‌محمدی و ... ‌از یک اتاق فکر مشترک سرچشمه می‌گیرد و این پروژه را بایستی پیاده کردن تئوری ترورهای خاکستری برای زیر سؤال بردن نظام ارزیابی کرد‌!

گفتنی است تا پیش از این حامیان دولت در ابتدا اعلام کردند که مدارک و اسنادی در دست دارند که قاتل ندا آقا سلطان منافقین هستید، سپس اعلام کردند که قاتل ندا آرش حجازی و انگلستان است و امروز نیز نام یکی از روحانیون صریح الهجه حامی جنبش سبز را به عنوان قاتل نداآقا سلطان معرفی می کنند.

در خصوص ترور استاد دانشگاه تهران نیز حامیان دولت در ابتدا گروه "انجمن پادشاهی" را مسئول این ترور و سپس اسرائیل و آمریکا را در این حادثه تروریستی معرفی کردند.

به نظر می رسد اتخاذ چنین مواضعی نشان از سردرگمی، فرافکنی و همچنین نگرانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشد.

0 نظرات :: اختفای "20 كامیون سلاح" زیر فرش مسجد هادي غفاري!