سید محمدخاتمی: برای کل ایران و سرنوشت تک تک افراد مملکت نگرانم:« محدود کردن افراط گری‌ها و تفریط گری‌ها مشکل را حل و جامعه را آرام خواهد کرد»، نسبت به عواقب عدم پذیرش بحران در جامعه هشدار داد و نيز هرگونه حرکت ساختارشکنانه را محکوم و مطرود دانست.ادامه مطلب ...

بیانیه شماره ۱۷ میرحسین موسوی درباره وقایع عاشورا و روزهای پس از آن: فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد . سخنان روز چهارشنبه میدان انقلاب و قبل از آن نماز جمعه هفته پیش دانشگاه که توسط چهره های منتسب به نظام ایراد گردید، ادامه مطلب ...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...
مهدی کروبی در نامه ای به مردم ایران راهکارهای خروج از بحران فعلی را در پنج بند مطرح نمود: «انحرافی که از انقلاب ایران صورت گرفته باید اصلاح شود. انقلاب را بی شک صاحبان قدرت منحرف کرده اند و نمی توان بار این انحراف را بر دوش مردم گذاشت. اصلاح این انحراف نیز تنها در گرو اجرای قانون اساسی است. ادامه مطلب ...
No Filter Address: http://0nline.aras-web.tk



استعفای تابش در اعتراض ممانعت از ورود خانواده‌های زندانیان به مجلس

استعفای تابش در اعتراض ممانعت از ورود خانواده‌های زندانیان به مجلس

. ادامه راه سبز«ارس» : سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) مجلس از استعفای اعتراضی دبیر کل خط امام(ره) مجلس به دلیل اعمال محدودیت‌های گسترده علیه این فراکسیون خبر داد و گفت:«با وساطتت نایب رییس اول مجلس و اعضای فراکسیون از آقای تابش خواسته شد در مسئولیت خود کماکان بماند.»

داریوش قنبری در گفتگو با خبرنگار ممنوع الورود شده پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، در خصوص جلسه امروز فراکسیون با خانواده بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات و ممانعت حراست مجلس از ورود این مهمانان به فراکسیون و عدم تشکیل جلسه گفت:«قرار بود امروز با تعدادی از خانواده‌های زندانیان حوادث اخیر دیدار و جلسه‌ای در فراکسیون خط امام مجلس برگزار شود.»

وی ادامه داد:«علی‌رغم هماهنگی‌های صورت گرفته به دلیل ممانعت حراست که با هماهنگی برخی از اعضای هیات رییسه از جمله آقای کوهکن بود، از ورود این میهمانان فراکسیون به داخل مجلس جلوگیری شد و جلسه فراکسیون تشکیل نشد.»

قنبری گفت:«جلوگیری از حضور مهمانان فراکسیون به مجلس در کنار فیلتر سایت رسمی فراکسیون و ممانعت از حضور خبرنگار سایت در مجلس نگرانی اعضا از اعمال فشار و محدودیت بر فراکسیون خط امام مجلس را تشدید کرد که در نهایت آقای تابش در اعتراض به این اقدامات اخیر اعلام کرد با این شرایط نمی‌توان کار کرد.»

سخنگوی فراکسیون خط امام(ره)مجلس تصریح کرد:«آقای تابش در اعتراض به فیلتر شدن سایت، ممنوع الورود کردن خبرنگار پارلمان‌نیوز و جلوگیری از حضور مهمانان فراکسیون به مجلس و اقدامات و محدودیت‌های دیگری که برای فراکسیون اقلیت مجلس ایجاد کرده‌اند اقدام به استعفای اعتراضی کردند.»

وی ادامه داد:«آقای ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس در فراکسیون حاضر شدند که با دخالت ایشان و وساطت اعضای فراکسیون از آقای تابش خواسته شد بر سمت خود بمانند.»

قنبری گفت:« آقای ابوترابی‌فرد وعده دادن تنگناهای فراکسیون رفع شده و ضمن پیگیری رفع فیلتر سایت و برگشت خبرنگار پارلمان‌نیوز به مجلس دیگر برای حضور مهمانان فراکسیون مشکل ایجاد نشود.»

به گفته سخنگوی فراکسیون خط امام(ره)مجلس، اعضای فراکسیون در حضور ابوترابی اعلام کردند که در تمام این مدت تلاش خود برای ایجاد آرامش در کشور و حرکات مسالمت آمیز را بکار گرفته و پیگیر اهداف ملی بوده‌اند اما با این وجود تنگناهایی را برای فراکسیون ایجاد کرده‌اند.

نماینده ایلام خاطر نشان کرد:«نایب رییس مجلس ضمن تایید مشی اعتدالی فراکسیون خط امام(ره)مجلس و تصدیق سخنان اعضا قول پیگیری و رفع محدودیت‌ها و تنگناها را دادند.»

ممانعت حراست مجلس از حضور خانواده های زندانیان سیاسی در خانه ملت

ادامه راه سبز- ارس» خانواده های زندانیان سیاسی بازداشت شده حوادث پس از انتخابات از حضور در خانه ملت منع شدند.

صبح امروز جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی که قرار بود با فراکسیون خط امام مجلس دیدار کنند به دلیل ممانعت حراست مجلس نتوانستند در خانه ملت حضور پیدا کنند.
با ممانعت حراست مجلس از ورود این خانواده ها جلسه ای که از هفته پیش هماهنگی آن صورت گرفته بود تشکیل نشد.

یکی از خانواده های بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات که در مقابل مجلس حضور یافته بود به سایت کلمه گفت: محورهای این جلسه رایزنی برای آزادی خانوم های زندانی و نگرانی از شرایط آنها بود .در این جلسه همچنین قرار بود در خصوص ادامه بازداشت غیر قانونی دستگیر شدگان روزهای بعد از عاشورا صحبت شود.

خانواده های این بازداشت شدگان به سکوت مجلس در مورد ادامه این بازداشت های غیر قانونی معترض هستند.

امروز همچنین جمعی از خانواده های روزنامه نگاران و خبرنگاران بازداشتی برای حضور در جلسه فراکسیون اقلیت و اعتراض به حکم های سنگین برای اهالی مطبوعات به مجلس رفته بودند که با ممانعت حراست برای حضور در فراکسیون مواجه شدند.

از جمله خانواده هایی که برای حضور در جلسه فراکسیون خط امام به مجلس رفته بودند همسران آقایان قدیانی باقی مظفر تاجزاده میردامادی رسولی و همسران روزنامه نگارانی چون احمد امویی حکمت کاظمیان و باستانی بودند.

حراست هیچ دلیلی را برای جلوگیری از حضور این خانواده ها در مجلس علی رغم پیگیری های فراکسیون خط امام اعلام نکرده است.

0 نظرات :: استعفای تابش در اعتراض ممانعت از ورود خانواده‌های زندانیان به مجلس