سید محمدخاتمی: برای کل ایران و سرنوشت تک تک افراد مملکت نگرانم:« محدود کردن افراط گری‌ها و تفریط گری‌ها مشکل را حل و جامعه را آرام خواهد کرد»، نسبت به عواقب عدم پذیرش بحران در جامعه هشدار داد و نيز هرگونه حرکت ساختارشکنانه را محکوم و مطرود دانست.ادامه مطلب ...

بیانیه شماره ۱۷ میرحسین موسوی درباره وقایع عاشورا و روزهای پس از آن: فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد . سخنان روز چهارشنبه میدان انقلاب و قبل از آن نماز جمعه هفته پیش دانشگاه که توسط چهره های منتسب به نظام ایراد گردید، ادامه مطلب ...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...
مهدی کروبی در نامه ای به مردم ایران راهکارهای خروج از بحران فعلی را در پنج بند مطرح نمود: «انحرافی که از انقلاب ایران صورت گرفته باید اصلاح شود. انقلاب را بی شک صاحبان قدرت منحرف کرده اند و نمی توان بار این انحراف را بر دوش مردم گذاشت. اصلاح این انحراف نیز تنها در گرو اجرای قانون اساسی است. ادامه مطلب ...
No Filter Address: http://0nline.aras-web.tk



انصار حزب‌الله دانشگاه آزاد مشهد را به خاک و خون کشيد

انصار حزب‌الله دانشگاه آزاد مشهد را به خاک و خون کشيد

. ادامه راه سبز«ارس»: امروز چهارشنبه در دانشگاه آزاد مشهد افراد گروه انصار و بسيج وارد دانشگاه شده و با سر دادن شعارهايی در حمايت از آيت الله خامنه ای و با در دست داشتن چاقو و قمه، دانشگاه آزاد مشهد را به خاک و خون کشيدند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير در پی برگزاری مراسم عزاداری سوم شهدای عاشورا خونين توسط دانشجويان دانشگاه آزاد مشهد، در حوالی ساعت ۱ بعدظهر چندين اتوبوس حامل نيروهای انصار و بسيج وارد محوطه دانشگاه شده و بيش از ۵۰۰ تن را پياده کردند. اين افراد مسلح به چاقو و قمه به سمت دانشجويان حمله کردند که در پی آن بيش از ۸ دانشجو به بيمارستان منتقل شدند.

بنابرگزارش ها يکی از اساتيد دانشگاه آزاد مشهد نيز با ضربه چاقو نيروهای حامی ولايت مجروح شده و يکی از دانشجويان دختر نيز به دليل ضربه چوب به شدت از ناحيه سر آسيب ديده است.

اين افراد غيردانشجو بدون هيچ گونه ممانعتی و به شکلی سازماندهی شده وارد دانشگاه شده و دانشجويان را که در مقابل دانشکده معماری تجمع کرده بودند به صورت وحشيانه ای مورد ضرب و شتم قرار دادند.

دانشجويان دانشگاه آزاد مشهد امروز به مناسبت سوم شهدای روز عاشورا خونين تجمع سکوت برگزار کرده و سرکوب مردم را محکوم کردند.

گرچه دانشجويان دانشگاه آزاد مشهد برنامه گراميداشت شهدای روز عاشورا را «تجمع سکوت» اعلام کرده بوده و هيچ گونه شعاری سرندادند اما با حمله نيروهای انصار و بسيج با چوب، قمه و اسپری فلفل مواجه شدند.

به گفته شاهدان عينی همزمان نيروی انتظامی خيابان های منتهی به دانشگاه را مسدود و با گاز اشک آور مردم و دانشجويان را پراکنده کردند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير نيروهای انصار دانشجويان را به بيرون دانشگاه منتقل کرده و نيروهای امنيتی آنان را بازداشت می کردند.

از تعداد دقيق بازداشت شده گان اطلاع در دست نيست ولی بنابر گزارش ها بيش از ۷۰ نفر از دانشجويان و مردم بازداشت و به کلانتری قاسم آباد منتقل شدند.

در پی اين حمله وحشيانه نيروهای انصار با چاقو و زنجير و قمه، کلاس‌های درس اين دانشگاه تعطيل شده است.

1 نظرات :: انصار حزب‌الله دانشگاه آزاد مشهد را به خاک و خون کشيد

  1. سلام
    بیشتر از سی‌ سال پیش خونهای ملت ما درخت استقلال ، ازادی ، جمهوری اسلامی را میوه دا ر کرد ولی‌ متاسفانه رهبران ما غصهٔ پول چینی‌ ها و معاملات با اینها را میخورند و یا اینکه غصهٔ. این فلسطینیها و یا بدتر از همه حزب الهی ها را میخورند . هرکس ریش داره با یک اسلحه ادعای اسلامی بودن میکنه . من هزار با ر برای جمهوری اسلامی حقیقی‌ جان میدهم ولی‌ حاضر نیستم یک قطره خون برای این اسلام خراب کنها بدهم . امیدوارم این رهبران ما در روز سال گرد انقلاب فریاد االله و اکبر های مردم را دلیل بر اغتشاشگری تعبیر نکنند همین الله و اکبر های مردم بود که رهبران ما را بر کار گزا شت . بنده سی‌ سال پیش در مدرسهٔ طلاب قم درس خواندم و دو سال و نیم زندان شاه بودم . الله و اکبر

    mojtabahojatoleslami@hotmail.com

    ۱۷ بهمن ۱۳۸۸، ۴:۳۵:۰۰