سید محمدخاتمی: برای کل ایران و سرنوشت تک تک افراد مملکت نگرانم:« محدود کردن افراط گری‌ها و تفریط گری‌ها مشکل را حل و جامعه را آرام خواهد کرد»، نسبت به عواقب عدم پذیرش بحران در جامعه هشدار داد و نيز هرگونه حرکت ساختارشکنانه را محکوم و مطرود دانست.ادامه مطلب ...

بیانیه شماره ۱۷ میرحسین موسوی درباره وقایع عاشورا و روزهای پس از آن: فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد . سخنان روز چهارشنبه میدان انقلاب و قبل از آن نماز جمعه هفته پیش دانشگاه که توسط چهره های منتسب به نظام ایراد گردید، ادامه مطلب ...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...
مهدی کروبی در نامه ای به مردم ایران راهکارهای خروج از بحران فعلی را در پنج بند مطرح نمود: «انحرافی که از انقلاب ایران صورت گرفته باید اصلاح شود. انقلاب را بی شک صاحبان قدرت منحرف کرده اند و نمی توان بار این انحراف را بر دوش مردم گذاشت. اصلاح این انحراف نیز تنها در گرو اجرای قانون اساسی است. ادامه مطلب ...
No Filter Address: http://0nline.aras-web.tk



‏نمایش پست‌ها با برچسب طنز تلخ سیاسی. نمایش همه پست‌ها
‏نمایش پست‌ها با برچسب طنز تلخ سیاسی. نمایش همه پست‌ها

ادامه راه سبز (ارس) را در آدرسهاي جديد اعلام شده دنبال نماييد

0 نظرات
ادامه راه سبز (ارس) را در آدرسهاي جديد اعلام شده دنبال نماييد

شما ميتوانيد هر کلمهء دلخواهي را بجای www ابتدایي دامينهای tk. فیلتر شده ما مانند www.rahesabz.tk یا www.aras-net.tk یا www.aras-com.tk یا www.raahesabz.tk قرارداده و سپس به آدرس جديد بدون نیاز به فیلتر شکن وارد شويد.

مانند:

- http://007.rahesabz.tk
ووو
و همچنين با ديگر دامين هايي كه از قبل بارها اعلام شده است.
ادامه مطلب ...

و "هبل" خداوندگارشان در انتصاب والي مطلق اينگونه آيه نازل كرد!

0 نظرات
سوره مبارکه ا.ن کبود در باب انتصاب والي مطلق از طرف خداوندگاران هبل !

یک عضو (!) شورای نگهبان گفت ولایت والي مطلق ربطی به مردم ندارد چون از طرف خدا (هبل) منصوب شده است . ما البته دقیقاً نمیدانیم که این عضو (!) مربوط به کجای شورای نگهبان می‌شود لیکن با اندکی تدبیر در نشانه های خداوندشان (كه همان بت اعظم زمان جاهليت هبل است) ، در تائید این عضو (!) شورای نگهبان ناگهان سوره‌ای از جانب خداوندگاران (هبل) نازل شد که تا حالا نشده بود :


ه ی جیمی *(1) قسم به دست چلاغ (2) و اسم دیگر الاغ (3) که نقطه ای وسطش باشد (4) کره بز دارم حرف می‌زنم چرا وسط حرف ما شماره می‌زنی ؟! (5) ای کسانی که ارواح عمه‌تان ایمان آورده‌اید (6) آیا نمی‌بینی ؟ (7) کوری ؟ (8) پس ما برای شما والي مطلق فرستادیم (9) که ظرف سی سال برای خودمان سر خر شد (10) و در آن نشانه های فراوان قرار دادیم (11) آیا کس دیگری را دیده‌ای که دستش لاستیکی باشد ؟ (12) و چشمش عینکی باشد ؟ (13) و خودش مفنگي باشد ؟ (14) جز والي ما (15) که خودمان فرستادیم (16) آخر ما خودمان اینجوری بودیم "~" نمی‌توانستیم از دینمان محافظت کنیم (17) اینرا فرستادیم (18) تا ممتقی تمساح او را برای والي ديار شما کشف بکند (19) همانی که بهش می‌گویند قاراقودیل (20) همانا که کریستف کلمب عمراً نتوانسته باشد چنین کشفی بکند (21) یا همین یارو ایمانی ، عضو (!) شورای نگهبان (22) بی ادب ! (23) پس بانگ بر تو باد که می‌گوئی چرا (24) اصلاً بتوژه ؟ (25) عربی چ ندارد مجبوریم اینجوری بگوئیم (26) عربی ژ ندارد که ندارد ما خدائیم حال می‌کنیم بگوئیم (27) که همانا همه چیز ما همینجوری زورکی است (28) مثل همین انتصاب والي شهر شما (29) و بطری‌های‌ فراوان قرار دادیم (30) تا والي مطلقا بر شما وارد بکند (31) و جانهای شما بزغالگان را بگیرد (32) پس آنگاه که او را آفریدیم (33) ايزراوول را فرستادیم دنبال کارهای دیگر (34) همین یکی برای تمام کره زمین کافی است (35) و هر جا کشته‌ای دیدی (36) او را هم دیده‌ای (37) و اگر بپرسی چرا (38) از تحت شما انهار رد می‌کنیم (39) و شما را فوق اشجار می‌کنیم (40) چونکه محاربید (41) اصلاً ارتش که چرا ندارد (42) و تو فکر کرده‌ای که جمهوری بت پرستان غیر از پادگان است ؟ (43) ها ها ها (44) خنده‌مان تمام نشده بود چرا شماره میزنی ؟ (45) میزنمتا ! (46) همانا ما هر چی می‌گوئیم همه‌اش راست است (47) عین حرفهای همین والي که برایتان فرستادیم (48) و دار و دسته‌اش (49) آنها را البته نمی‌دانیم کدام پدرسوخته‌ای فرستاد (50) عین خ.ر دروغ می‌گویند !

* از اعجاز است یک عده خودشان را جر دادند آخر نفهمیدند یعنی چه !
عليرضا رضاي (با دخل و تصرف)
ادامه مطلب ...

ایندفعه دهه‌ فجر ما دهه‌ زجر اونا!

0 نظرات
سی سال دهه‌ زجر ما بود امسال دهه‌ زجر شما!


من همین تیتر خودم را که دیدم خنده ام گرفت ! سی سال است به خودمان می‌گوئیم "ما" به حکومت می‌گوئیم "شما" . دقیقاً حکومت هم به خودش می‌گوید "ما" به مردم می‌گوید "شما" . البته حکومت غلیظتر از این حرفها به خودش می‌گوید ما . مثلاً نظام می‌گوید "ماااااااا" ولی احمد خاتمی که حرف میزند میگوید "مااا ... مااا ..." ! جمهوری اسلامی تنها جای دنیاست که در در هر دو طرف آن "ما" با "شما" فرق دارد!...

ایندفعه دهه‌ فجر ما دهه‌ زجر اونا!


خودنويس» دهه فجر مثل سایر دهه‌ها با اعدام و کتک شروع شد. جمهوری اسلامی امسال هر کاری کرد که بهمن نشود، نشد و اعترافات دکتر ایرج ملکپور در راستای قرار دادن بهمن قبل از اسفند در تقویم به دستور مستقیم اسرائیل به جائی نرسید. سبزها سی و یک سال بود که منتظر همچین دهه فجری بودند. جمعی از فرماندهان سپاه با امضای اینجا اعلام کردند که جلوی هرگونه راهپیمائی اعتراضی را تا ته بگیرند و در صورت تکرار حضور سبزها قسم خوردند که فلسطینی‌ها آنها را بزنند. نیروی انتظامی که بشدت در حال کنترل جان و مال و ناموس و ایمیل و اس.ام.اس و بلوتوث و هند فری و شارژر فندکی و موس پد و نظارت دقیق بر بند رخت و خوشخواب مردم است نیز اعلام کرد که ایندفعه با غلطتک از روی همه رد می‌شود!

به همین مناسبت سرویس اینترنت در تهران و بقیه‌ی جاها همینطوری بیخود و بی‌جهت آنهم دقیقاً در اولین روز دهه فجر قطع یا نیم بند شد. مخابرات اعلام کرد شلنگ ورودی اینترنت کشور از چند جا تا شده که در دست بررسی است. گفته می‌شود به احتمال زیاد پارازیت ماهواره در تهران زیاد شده زده به اینترنت. در همین راستا زورمایش ارتقاء پارازیت ملی که اخیراً اگر امواج ماهواره را نتواند قطع بکند نفس بینندگان همان امواج را بخوبی قطع میکند با موفقیت به اجرا درآمد. در این زورمایش دسترسی دشمن فرضی به اینباکس یاهو کاملاً قطع و برنامه صدای امریکا را هم که می‌زدی زرتی می‌افتاد کانال دو طبق روال قرآن پخش می‌کرد.

کلیه وزراء موظف به داشتن مشاور بسیجی شدند. گفته می‌شود با حضور مشاوران بسیجی در وزارتخانه‌ها از این به بعد در ادارات دولتی بجای حقوق، کارمندان را سر برج می‌گیرند می‌زنند. همچنین از این به بعد مصوبات وزارتخانه ها اینجوری می‌شود که یا اینی که گفتیم یا بگیرند مردم را بزنند. در اینصورت چنانچه کسی حقوق نخواهد و مردم هم تمام مصوبات را قبول بکنند قرار شد مشاوران بگیرند خود وزیر را بزنند. با اجرای قانون جدید که هنوز معلوم نیست از کجای بد فیل درآمده وزارتخانه‌ها رسماً ‌می‌شود لیانشامپو!

خاتمی گفت ما می‌خواهیم رهبری رهبر تمام مردم باشد. بطورکلی خاتمی خوشش می‌آید دقیقاً چیزی را که مردم عمراً نمی‌خواهند بعنوان مطالبات اصلی آنها مطرح کند . البته الآن سیصد نفر جیغ می‌کشند که این حرف‌های تفرقه افکنانه مزدوری را الآن نباید زد. این حرفها را باید حتماً گذاشت پس فردا که خشتک همه سرشان پرچم شد بزنیم بعد سیصد نفر دوباره جیغ بکشند که این حرفها را چرا همانموقع نزدی؟ خاتمی همچنین گفت بعضی‌ها ولایت دارند که دروغ بگویند. این حرف خیلی شیرین و بجا و کاملاً درست و اصولی خاتمی (ببین دارم ازش تعریف میکنما !) دقیقاً از یک بابت خیلی بامزه است: همه دارند خودشان را جر می‌دهند که طرف ولایت ندارد این به همین راحتی ولایت طرف را تائید میکند!

امریکا در چهار کشور که اسم ندارند ولی فقط همین چهارتا کنار ایران بدون سپر موشکی مانده بودند سپر موشکی نصب می‌کند. اوباما در مراسم نصب و راه اندازی سپر موشکی گفت در اسلام بارها تاکید شده که این دین مبین عمراً برای هیچ دلیلی نیامده جز همین امنیت و آرامش خود کشور مسلمان و بقیه کشورهای بدبخت همسایه. اوباما در پاسخ به اینکه این چهارتا کشور خودشان هم مسلمان هستند پس چرا اینجوریه؟ گفت اسلام اینها امریکائیه اگر سیم بکسل هم ببندند آدم از پل صراط پرت می‌شود پائین. اوباما در مورد اینکه اگر همین جمهوری اسلامی و روسیه که تو اینقدر باهاش مخالفی نبود تو این سپرها را میخواستی کجات فرو کنی چیزی نگفت لیکن یک منبع بی سوراخ گفت هر سپر موشکی که امریکا کاملاً با حساب و کتاب در منطقه میکارد دقیقاً یک کاری میکند که جمهوری اسلامی توان موشکی اش را بالا ببرد یکدفعه بگو ده سال عمر جمهوری اسلامی را زیاد می‌کند. این منبع خطاب به اوباما گفت همون حقته جمهوری اسلامی را خوب بچسبی اونم بهت بگه کاکا سیاه!

عليرضا رضايي
ادامه مطلب ...

ببخشید آقای شجونی ؛ اونجای ننجون دروغگو دقیقاً میشه کجاش ؟!

0 نظرات

ببخشید آقای شجونی ؛ اونجای ننجون دروغگو دقیقاً میشه کجاش ؟!

. نظر به اینکه جفی شون کانری که در تربیت روی بیست حسین شوش بیست و یک آورده ، پرده از آبتنی برادران منافق در جکوزی اوین آنهم در دوره اسدل تیغ کش برداشت لذا با یکی از برادران منافق که آنموقع در جکوزی بود لیکن نمیدانیم چرا هنوز زنده است مصاحبه ای کردیم که به زبان خوش در زیر می‌آید . این مصاحبه عین بقیه مصاحبه ها شرعآ و وجدانآ تحت نفوذ و فشار هیچکسی از هیچ جائی خیلی داوطلبانه انجام شده است :

ما : برادر منافق سلطنت طلب کمونیست بهائی صدام یزید کافر ! لطفاً خودتان را معرفی کنید .
برادر منافق : بنام خدا بنده همینهائی که شما گفتی و در جکوزی اوین آبتنی می‌کردیم .

ما : شما دقیقاً به چه دلیلی دستگیر شدید و بعدش چرا چی شد ؟
برادر منافق : بنده اولاً بخاطر همین اسمی که دارم دستگیر شدم ولی بعداً آمدند گفتند شما منافقها مرفه بی‌درد هم هستید چون مردم دارند از گرسنگی می‌میرند شما در خانه هایتان جکوزی دارید . بعد چشم ما را بستند بردند یکجائی که جکوزی داشت و ما بقیه کارهای سازمانی‌مان را همانجا وسط جکوزی انجام می‌دادیم . ضمناً بنده از آقای کروبی شکایت دارم .

ما : چرا ؟
برادر منافق : خودم هم نمی‌دانم ولی مگراز وقتی آدم را جکوزی می‌آورند بیرون مصاحبه می‌کنند نباید از کروبی شکایت داشت ؟

ما : چرا ! لطفاً بفرمائید جکوزی اوین از کی چرا راه افتاد و چقدر خوش گذشت ؟
برادر منافق : دوره اسدل تیغ کش چون اوین خیلی شکوفا شد اینبود که جکوزی زدند . اینها به روش نرم اعتراف می‌گرفتند اینجوری که ما را می‌بردند جکوزی ولی نه مایو می‌دادند نه حوله و ما برای اینکه حوله بدهند بهشان التماس میکردیم بعد آنها میگفتند اگر حوله میخواهی پس بیا اینجا را امضاء کن . بعد که امضاء میکردیم بدلیل ترور شصت و دو نفر با تانک اعدام میشدیم .

ما : توی استخر چند نفر بودند و چکار میکردند ؟
برادر منافق : چند نفر بودند و ما را تماشا میکردند . بعد چراغها را خاموش میکردند و بقیه اش را نمیگم ! البته بنده را کشتند !

ما : اوین کلاً چندتا جکوزی دارد و چقدر خوش میگذرد ؟
برادر منافق : خیلی استخر دارد و بیشتر خوش میگذرد . حتی یکبار قرار بود استخرهای اوین را بدهند برای المپیک ما اعتراض کردیم و اسدل تیغ کش نداد . بنده خوشبختانه در حوادث بعد از انتخابات شنیدم که برادر ابطحی هم چند دفعه رفته بود جکوزی . بنده البته قبل از اینکه بشنوم تا ایشان را در حال اعتراف دیدم خودم فهمیدم که رفته جکوزی ولی اینرا نفهمیدم که ایشان را هم کشتند یا نه !

ما : اینها که میگفتند شما را بگیرند جر می‌دهند پس چطوری می‌بردند جکوزی ؟
برادر منافق : همین ! ما خودمان هم از همین کف کرده بودیم . البته دیشب جفی شون کانری هم گفت ، این حسین شوش برای خودش عجوزه ای است . ما را می‌برد جکوزی اینقدر خوش میگذشت که ما از خوشی زیاد جر می‌خوردیم و نظام به تمام اهدافش میرسید .

ما : این جفی شون کانری دقیقاً چند روز کجای اوین منبر رفت ؟
برادر منافق : ایشان آنموقع کوچیک بود و خیلی منزه و از پشت هم خیلی زیبا به نظر میرسید عینهو یوزارسیف ! چهارده روز آمدند اوین و اسدل تیغ کش و چندتای دیگر ایشان را هی میبرد استخر بعد با هم میرفتند روی جکوزی . ایشان استخر و جکوزی اوین را همانجا دید و منبر هم میرفت . البته بعضیها هم میگفتند ایشان روی منبر نمیرود میرود روی مناره ! فکر کنم آخرش ایشان را هم کشتند!

عليرضا رضايي

ادامه مطلب ...

افشای فهرست جنایات بزرگ دولت اصلاحات !

0 نظرات
افشای فهرست جنایات بزرگ دولت اصلاحات



. ادامه راه سبز«ارس»: آدم واقعا لذت می برد از استدلال بعضی از عزیزان. به تازگی گفته‌اند كه :

بازداشتگاه كهریزك در دولت خاتمی ساخته شده است. با این حساب دولت خاتمی نقش اساسی در تحولات كهریزك داشته است.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته دولت خاتمی جنایات بسیاری انجام داده است كه جا دارد او به عنوان جنایتكار علیه حقوق انسان‌ها و ضد حقوق بشر و گفتگو و این حرفها محاكمه شود. بهترین و صالح‌ترین فرد برای پیگیری این مسائل حقوق بشری هم كسی نیست جز داداش جواد لاریجانی كه خیلی حساس است به این چیزها.

خود كهریزك كه سهل است، حتی نام بردن از كهریزك را هم تحمل نمی‌كند و خیلی ناراحت می‌شود كه بعضی‌ها هی این پرونده را باز می‌كنند و خاطر ایشان را مكدر می‌كنند. مثلا لزومی ندارد كه بخاطر چهارمین مقتول كهریزك هر حرفی زد و اتفاقا گفته است: «بزرگ كردن حادثه كهریزك، جنایت نسبت به استقلال كشور بود.»

از موضع داداش جواد كه بگذریم ما فهرستی از جنایات دولت خاتمی را آماده كرده‌ایم كه پیگیری حقوق بشری‌اش دست داداش جواد را می‌بوسد.

در دولت خاتمی با برنامه‌ریزی‌های دشمن چند خیابان به خیابان‌های تهران اضافه شد تا در اعتراضات امسال یك عده‌ای در آنها راهپیمایی كنند و بعد كتك بخورند و بعد هم بازداشت شوند كه سیاه‌نمایی شود.

طرح تجهیز نیروی انتظامی در آن دولت صورت گرفت و از قضا آن ماشین نیروی انتظامی كه كه یك نفر را زیر گرفت جزو خرید‌های دولت خاتمی بوده. اگر آن ماشین خریداری نمی‌شد، چند سال بعد یك نفر آن را از نیروی انتظامی نمی‌دزدید كه برود ملت را زیر بگیرد.

چند كارگاه چاقوسازی در زنجان و جاهای دیگر مجوز كار گرفتند. مسئولیت سایر قتل‌های صورت گرفته بوسیله‌ی چاقو در سال‌های اصلاحات و پس از آن بعهده‌ی خاتمی است.

بسیاری از كارخانه‌هایی كه امروز در حال ورشكسته شدن هستند در زمان همین دولت خائن ساخته شد تا با وركشستگی‌شان، ناكارآمدی و شكست اقتصادی را القا كنند. حق بدهید اگر كارخانه‌ای نبود، این تهدید‌ها هم نبود.

مطبوعات به طرز مشكوكی زیاد شدند تا تعداد توقیف بالا برود و كشور را به رتبه‌ی 165 در آزادی مطبوعات برساند. مطبوعات زیاد، توقیف زیاد هم دارد دیگر! در ضمن باعث شد مرتضوی معروف بشود و بعد كار به جایی برسد كه مجلس او را متهم پرونده‌ی كهریزك بداند.

قیمت گوشت و گوجه و زمین و بسیاری اقلام دیگر خیلی كم بالا رفت تا ضمن ایجاد فضای استكباری رفاه‌زدگی بعدی‌ها نتوانند این كار را بكنند و القای گرانی بشود.

روابط خارجی را با كشورهای كم اهمیتی مثل فرانسه و آلمان و دیگر كشورهای اروپایی افزایش داد و با تبلیغات آنها را مهم جلوه داد. بعدها هم آن كشورها باورشان شد مهم هستند و هم كاری كرد كه مردم دچار تشویش شوند كه آخر ونزوئلا و گویان هم شدند كشور؟

تا داغ است همین خط راه‌آهن تهران - مشهد در دولت آقای خاتمی دو خطه شد كه باعث شد رفت و آمد در این مسیر افزایش پیدا كند و این قطار از ریل خارج شود. در حالیكه اگر ریلی نبود خوب قطاری هم از خط خارج نمی‌شد.

لذا ما ضمن مشاهده‌ی دست اجانب در آستین این به اصطلاح سازندگی‌ها و اصلاحات از دلسوز محترم حقوق بشر می‌خواهیم داد بشریت را از ایشان بستاند و دولت اصطلاحات را بعنوان عامل تمام بحران‌های كشور معرفی نماید.

آی طنز
ادامه مطلب ...

كليپ حال و هواي "علي كوچولو" كه ديگه كوچيك نيست!

0 نظرات
كليپ حال و هواي "علي كوچولو" كه ديگه كوچيك نيست!

. ادامه راه سبز«ارس»: شعر علی کوچولو را بسیاری از جوان‌ترها از دهه ۶۰ به یاد دارند، از برنامه کودکان، پسری که پدرش به جبهه رفته بود... و حالا روایتي از حال و هواي امروز علي كوچولو بدستمان رسيده كه شما را به ديدن آن دعوت ميكنيم:


كليپ صوتي تصويري
(براي دانلود كليپ mp4: كليك بر روي تصوير كوچك)



فايل صوتي

دانلود فايل صوتي mp3 "اينجا"

متن ترانه

علی کوچولو، دیگه کوچیک نیست
خوشحال نمیشه، با نمره بیست
دیپلم گرفته، سربازی رفته
دنبال کاره، هفته به هفته

مادرش قرض داره
ته برج دائم کم میاره
رخت می‌شوره، بند می‌ندازه
غم داره بی‌اندازه
با بد و خوب می‌سازه
تنها دلش می‌خواد علی
باز بشه کلاس اولی
وای وای وای

علی کوچولو، دیگه کوچیک نیست
دنیاش مثل اون کوچه باریک نیست
دستاش خالیه، دلش پردرده
داره دنبال چاره می گرده

هی کتاب می‌خونه
تو اینترنت سرگردونه
دائم فیلتر می‌شکونه
می‌خونه و می‌دونه
اینجا مثل زندونه
دلش می‌خواد جادو بشه
باز علی کوچولو بشه
وای وای وای

علی کوچولو، دیگه کوچیک نیست
سر راهشه، یه تابلوی ایست
یه دانشجوی ستاره‌داره
دست از رویاهاش برنمی‌داره

باباش تو زندونه
علی با مردم تو میدونه
یه سرودو میخونه
سر اومد زمستونه
پیرهنش غرق خونه
تموم می‌شه کار علی
تو دل یه گور جعلی
وای وای وای

ادامه مطلب ...

برادر روح الامینی، خوش آمدی به تیم سبز !

1 نظرات
برادر روح الامینی، خوش آمدی به تیم سبز !


. اردوی تدارکاتی عاشقان و دلسوختگان و پدرسوختگان ولایت باری دیگر تلفات داد و عبدالحسین روح الامینی که احتمالاً تا پس فردا توسط بمب جاسازی شده در موتور گازی که دست امریکا از دسته اش معلوم بود به شهادت میرسد چهارمین قربانی کهریزک را معرفی کرد . نتایج زیر فوراً گرفته شد که در زیر فرو می‌شود :

  • مرتضوی آنروز مرخصی بود و چون اگر کسی مرخصی باشد وقتی برگردد دوباره باید آزمون استخدامی بدهد لذا دقیقاً همان یکروز هیچ چیزی به هیچ جای ایشان وارد نیست . یک هیئت پنج نفره تشکیل می‌شود و سه ماه بعد به نتیجه میرسد که مرتضوی آنروز مرخصی بوده و چیزی به جائیش وارد نشده . عموماً اینها سر همه چیز فکر میکنند دارند برای 1+5 هیئت تشکیل می‌دهند ملت که عین سولانا اسکل نیست .
  • فردا گزارش شفاف مجلس قرائت می‌شود و لاریجانی به کروبی هشدار باش می‌دهد که شب زود بخوابد . یکماه بعد همین لاریجانی خواستار آویزان کردن مرتضوی از تیر می‌شود دو ماه بعد خشتک احمدی نژاد را در مجلس پرچم میکند . لاریجانی استعداد رئیس جمهور شدن دارد باید یک کمی بیشتر از این زورها (اگر نشد زرها) بزند .
  • صدیقی امام جمهور ناز تهران که الهی جیگرش را خودم یکجا بروم جمعه در حالیکه لپ تاپ را هدفمند می‌کند از عربستان برای صدور پاسپورت شینگن الجزایر تشکر می‌کند و کلا‌‍‍ً هر چیزی را که دولت در طول هفته گفته خطبه می‌کند یکبار دیگر می‌گوید. در پایان ملت صلوات میرستند و چند مشت محکم به هوا میزنند و فارس فوراً نتیجه میگیرد که ادعای سردار روح الامینی دروغ است .
  • سردار قاسمی در اجتماع خودجوش دانشجویانی که اگر نمی‌آمدند اخراج میشدند با همان بامزگی که او را از سنده خوشمزه تر میکند می‌گوید پدرسگ هیچی ندار میبرم همونجا میدم يك جايت را پاره بکنن همچی بزنم تخم مرغ دزدی بچگی هاتم تعریف کنی حالا میگی ما توی کهریزک شکنجه کردیم ؟ سه تا پیت که فرو کردم بهت می‌فهمی گ... اضافه خوردن چقدر درد داره . (پنج نفر می‌خندند) ايناهاش:


اين احتمالا داداش دوقولوي ممدجواد انگليسي (اخوي چهارم سه داداشان) بوده ولي تو بيمارستان عوض بدل شده!

  • هیئت اکتشافات دانشجویان فوق مسلمان با تائید خبر شکنجه ها کشف میکند که کهریزک بیست سال پیش بدستور مستقیم خاتمی برای فرو کردن چیزهای ناجور به جاهای ناجور جوانان بی گناه ساخته شده میگی نه همانجا چندتا بطری کانادا پیدا شده درحالیکه الآن ده سال است فقط فانتا داریم کانادا هیچ جا پیدا نمیشود . این هیئت با محکوم کردن منافقین و صدام فوراً خواستار محاکمه و دستگیری حسن خمینی میشود .
  • بنا به اعلام پزشکی قانونی رامین آقازاده سه ساعت قبل از مرگ کشته شده که این عجیب است . گلوله کالیبر بیست و شش موجود در گردن ندا آقا سلطان دقیقاً از همان اسلحه ای شلیک شده که رامین پیش از مرگ با لوله اش کتک خورده و چون ما اصلاً در جهان گلوله کالیبر بیست و شش نداریم لذا خانواده رامین با امضاء قرارداد عضویت در بسیج میتوانند جنازه فرزند خود را دو ساعت از پشت شیشه تماشا کنند و شش ماه بعد در منبع آب پونک تحویل بگیرند .
  • رادان اعلام کرد در حوادث کهریزک جمعاً چند نفر اینجوری کشته شدند : یکنفر از پل افتاد پائین یکی از همان پل رفت بالا یکی کلاً رفت زیر پل دو نفر با هم تصادف کردند گلگیر یکی خم شد بردند بیمه دعوا شد زدند هم را کشتند یکی مست کرده بود وسط میدان فردوسی شیرجه زد توی حوض آب نبود خفه شد آخری فک و فامیل یک گردن کلفتی بود دیگه راه نداره خورد به تیر که به دخانیات اخطار شده تیرها را جمع بکند بهمن بدهد که کسی را نکشد .
  • خواهران خوش گوشت بسیج با تجمع مقابل دوربین و پرتاب کفش و چکمه (چکمه برای پرتاب تبرج حساب نمی‌شود) و اجرای پرده دوم نمایش پدرخوانده اثر لوئی پاستور خواستار استرداد سفیر مستعفی و قاتل از نروژ شدند . روی پلاکارد آنها نوشته شده بود :

! vi kam hier vaz ritirniun kharej bikaz anderestand biutifol neda

عليرضا رضايي (با اندكي تغيير)

ادامه مطلب ...

به دولت ربطی ندارد !

0 نظرات
به دولت ربطی ندارد !

. در حالی که رامین، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد قبلا گفته بود که " مطبوعاتی که توقیف می شوند باید قدردان ما باشند، حسینی، وزیر ارشاد گفت: توقیف مطبوعات به دولت ربطی ندارد." وزیر ارشاد خواهر صفورا نیرزاده شیرآبادی عمه خود را به عنوان عامل توقیف مطبوعات معرفی کرد. در پی این اظهار نظر سایر مسوولان کشور نیز افزودند:

قاضی مرتضوی: " مساله کهریزک به ما مربوط نیست، ما در آن روز سه ساعت مرخصی بودیم."

وزیر راه و ترابری گفت: " سقوط هواپیماها به ما مربوط نیست، گنجشک ها روی سیم می نشینند و مزاحمت ایجاد می کنند."

وزیر بهداشت گفت: " افزایش جمعیت به ما مربوطیت ندارد، به آقامان مربوطیت دارد."

وزیر آموزش عالی گفت: " دستگیری دانشجویان یک مساله خصوصی است بین خودشان و قضات، و ما در مسائل خصوصی دانشجویان دخالت نمی کنیم."

وزیر خارجه نیز گفت: " موضوع خلیج فارس به ما مربوط نیست، چون ما رفته بودیم مبال."

ادامه مطلب ...

«مناظره» یا «محاکمه» بدون حضور متهم؟!

0 نظرات
«مناظره» یا «محاکمه» بدون حضور متهم؟!

. ادامه راه سبز«ارس»: صدا و سیمای ضرغامی، که به زعم عده ای مثبت اندیش، می رفت تا آبروی نداشته اش را با برگزاری مناظره هایی عادلانه با حضور افرادی ازهر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب اندکی ترمیم کند، و قدمی هر چند اندک و دیرهنگام در جهت برون رفت از بحران و احترام به معترضین و مخاطبین خود بردارد، زودتر از آنچه فکرش را بکنیم آستانه ی تحمل خود را نشان داد و ثابت کرد که مقامات به هیچ عنوان نمی توانند حرف ها و سخنان مخالفان و معترضین خود را تاب آورند، چرا که در برابر دلایل و منطق محکم طرف مقابل به شدت کم می آورند، دستپاچه می شوند و قادر نیستند پاسخی درخور و قانع کننده به مردم بدهند.

از این رو ترجیح می دهند صورت مساله را به کل پاک کنند؛ و بعد از یک هفته تعطیلی مناظره ها، که ناشی از گیجی آنها از ضربه ی محکم و کاری و قدرتمند دکتر جواد اطاعت بود، نه تنها جرات نکردند که حداقل از میانه روهای اصولگرا برای مناظره دعوت کنند بلکه دو راست افراطی را به صحنه آوردند و «مناظره» را عملا به صحنه ی «محاکمه» ی سبزها و سران آنها تبدیل کردند، و البته با این کارشان حجت را نیز بر ما تمام، چرا که بر ما مشخص شد آنها همانی هستند که بودند و قصد ندارند قدمی در جهت اصلاح امور، شنیدن حرفهای معترضین و برون رفت از بحران بردارند.

و نیز شک مان برطرف و خیالمان راحت شد که آنها با مناظره های نمایشی، قصد توطئه و تفرقه اندازی بین جنبش سبزرا ندارند. خدایا شکرت که آنها حتا توان تفرقه اندازی را هم ندارند و زود دست خود را رو می کنند.

اما وبلاگ ديگه چه خبر نيز مطلبي طنز از مشروح برنامه “رو به فردا” (قديم) و "رو به ديروز" (فعلي) که پنج شنبه شب با حضور روح الله حسینیان و علاءالدین بروجردی دو نماینده افراطي حامی احمدی نژاد در مجلس برگزار شد نوشته است كه در زير ميخوانيد:

بروجردی: … شما با نظر بنده موافقید؟…

حسینیان: قطعا موافقم (اصلا ما برای همین اینجاییم!) فقط یه نکته ای رو عرض کنم که …

بروجردی: بله، بنده در موافقت با صحبت های شما باید بگم که …

حسینیان: کاملا موافقم! بنده یاد یه مطلبی افتادم ، یک روزی …

بروجردی(رو به مجری) : چقدر این آقای حسینیان وقتی یاد یه مطلبی می افته جذاب می شه… موافقی؟

مجری: موافقم!

حسینیان: خوشحالم که موافقین!

بروجردی: منم موافقم که خوشحالین!

مجری: حالا که اینقدر با هم موافقیم موافقید که…

حسینیان: موافقم!

مجری: هنوز که نگفتم، با چی موافقید؟!

بروجردی: منم با آقای مجری موافقم؛ جدا شما با چی موافقید؟

حسینیان: من کلا موافقم!

مجری: آهان! می خواستم بگم موافقید بینندگان از طریق پیامک موافقت خودشون رو اعلام کنن؟

بروجردی: مگه همین که ما با هم موافقیم کافی نیست؟!

حسینیان: موافقم!

بروجردی: دیگه با این موافقتت حال منم بهم زدی!

مجری: دوستان موافقتتون رو از دست ندین!

حسینیان: موافقم!

بروجردی: حیف که باهات موافقم… وگرنه…

مجری: خب دیگه، موافقید تمومش کنیم؟

حسینیان: چی رو؟ موافقتمون رو؟

مجری: نه، برنامه رو!

بروجردی: نه، من مخالفم!

مجری: یعنی چی؟ کم کم دارید ساختار ها رو می شکونید ها!

حسینیان: موافقم!

بروجردی: شوخی کردم، می خواستم تنوع شه! وگرنه ما که سی ساله موافقیم!

حسینیان: موافقم!

مجری: موافق چی؟

حسینیان: معلومه دیگه… موافقه… آقای بروجردی، جدا ما موافق چی هستیم؟

بروجردی: اینم از اون سوالای ساختار شکنانه بودا… این سوالا به من و شما نیومده، ما فقط وظیفه مون اینه که موافق باشیم!

حسینیان: پس موافقم!

مجری: پس به اتفاق شما، از بینندگان خداحافظی می کنم…

حسینیان: موافقم!

بروجردی: تموم شد بابا…

حسینیان: موافقم!

مجری: آقا یکی بیاد اینو ببره…

حسینیان: موافقم!

ادامه مطلب ...

حسين کیهان گفت زلزله هائیتی کار امریکاست، خودم ديدم!

0 نظرات
حسين کیهان گفت زلزله هائیتی کار امریکاست، خودم ديدم!


حسین شوش در کیهان نوشت زلزله هائیتی کار امریکاست . ما همینطوری نخوانده ضمن تائید این مطلب با کارشناس رازبقاء کیهان که طبق روال حتماً دکتر هم هست و قطعاً ساندیس هم میخورد و در نتیجه سردار هم هست و ول بکنی نظام که کم بیاورد رئیس ثبت احوال هم میشود مصاحبه ای کردیم که خواندن آن برای سنین پائینتر از خدا توصیه نمیشود :

ما : به به ، سلام .
کارشناس کیهان : سلام و زهر مار . بیست و دو بهمن از اولش توطئه امریکا بود برای پیروز کردن انقلاب . کسی بیاید بیرون خشتکش را می‌کشیم سرش . ما تحقیق کردیم امریکا در قیام عاشورا هم دست داشته . به اباعبدلله تانک داد شیرش کرد فرستاد تو بغل یزید . وگرنه عده قلیلی چرا روز عاشورا آمدند توی خیابان ؟ الدنگ ، احمق ، بزنم جرت بدم ؟

ما : نه ، نزن . جسارتاً چرا امریکا همیشه دست دارد ؟
کارشناس کیهان : من چه میدانم ولی دست دارد . خودم دو دفعه اوباما را دیدم دست داشت . بوش هم دست داشت . اینها همه شان دست دارند . فقط رهبر ما دست ندارد ولی ما خودمان همه جا دست داریم . احمق ، جاسوس ، عوضی .

ما : چرا فقط شما می‌فهمید که امریکا در همه چیز دست دارد ؟
کارشناس کیهان : بسکه فهمیده ام . امام هم گفته بود کاش من یه کمی اندازه حسین می‌فهمیدم . ضمناً فقط ما نیستیم که می‌فهمیم . جون جونیو چاوز هم هر چیزی که ما می‌فهمیم را می‌فهمد . خودش فهمید لنگه قتل ندا قبلاً در ونزوئلا اتفاق افتاده . الآن هم فهمید زلزله هائیتی کار امریکاست . بی‌شعور ، منافق ، مزدور .

ما : حالا چرا امریکا در هائیتی زلزله در کرد ؟ جا قحط بود ؟
کارشناس کیهان : نخیر ، قحطی فقط در اتیوپی است . ملت مظلوم و مسلمان و قهرمان هائیتی تا آخرین قطره خون می‌لرزند . این نهضت همینجوری ادامه دارد . فداکاری‌های ملت شهید پرور هائیتی تا ابد در اذهان جهانیان خواهد ماند و لکه ننگ دیگری بر دامن و جوراب شلواری و بقیه جاهای امریکا می‌ماند . کثافت ، جاسوس ، عرق خور !

ما : ولی شما که قبلاً گفته بودید زلزله جائی می‌آید که ایمان نباشد . الآن پس چطوری شد ؟
کارشناس کیهان : الآن هم همینطوری شد . اول قرار بود زلزله جائی بیاید که مردم عرق خور باشند ایمان نداشته باشند . ولی چون تمام کیسه کشان ما در امریکای جنوبی همه شان همینجوری عرق خور هستند برای همین در هائیتی زلزله آمد . اصلاً بتو چه ؟ قاتل ، متجاوز ، فریب خورده .

ما : شما دقیقاً چطوری دست امریکا را در زلزله هائیتی دیدید ؟
کارشناس کیهان : همانجوری که دست امریکا را در ترور دکتر علیمحمدی دیدیم . خودم با همین چشمهام دیدم . دوتا دست داشت با یک دماغ . آمد بمب را بست به موتور بعد با کنترل تلویزیون کانال عوض کرد یکنفر که خیلی شبیه حزب الله در اندوه لبنان بود رد شد ماشین علیمحمدی ترکید و دست امریکا معلوم شد . از این واضحتر ؟ عوضی ، خود فروخته ، الدنگ .

ما : پیام شما برای ملتهائی که هنوز بدست امریکا زلزله نیامده چیه ؟
کارشناس کیهان : همانطوریکه رهبری فرمودند شما اول موضع شفاف خودتان را نشانمان بدهید تا من بگم . بیست و دو بهمن کسی بیاید بیرون ایندفعه با همین تریلی چینی ها که شلنگ هم دارد از رویش رد می‌شویم که دست امریکا بهتر معلوم بشود . گفتیم امریکا برای بیست و دو بهمن همکاری بکند آستین کوتاه بپوشد هی دستش تا اینجا معلوم بشود ما هم در عوض نیم کیلو اورانیوم تا سال 2076 می‌فرستیم فرانسه که حسن نیت نشان بدهیم . سیاست پدر مادر ندارد ناموس که دارد !

عليرضا رضايي

ادامه مطلب ...

لوگوي روزنامه، زن رقاصه از آب در آمد!

0 نظرات
لوگوي روزنامه، زن رقاصه از آب در آمد!

. نشریه پرتو سخن وابسته به موسسه مصباح يزدي و شاگردانش در شماره جدید خود روزنامه تهران امروز را متهم به رقص لوگو كرد!
لوگوی پرتو سخن

این نشریه در مطلبی با عنوان « روزنامه تهران امروز هر روز می رقصد » نوشته است :

حروف كلمه امروز در لوگوی روزنامه «تهران امروز» همراه با تغییرات معنادار به‌گونه‌ای روی هم سوار شده‌اند كه شكل زنی را در حال رقص به خود گرفته است.


لوگوی تهران امروز

از جمله تغییرات ایجادشده می‌شود به موارد زیر اشاره كرد:

1- انتهای حروف «ر» در این كلمه به‌گونه‌ای تغییر كرده است كه شكل پای زن در حال رقص به خود گرفته است.

2- انتهای حرف «و» و «ز» هم دستكاری شده تا بیش‌تر شكل دست به خود بگیرد.

3- نزدیك‌شدن نقطه حرف «ز» به خود حرف هم شكل سر را تداعی می‌كند در حالی كه به‌صورت طبیعی جای نقطه آن‌جا نیست و موارد دیگر كه انتشار آن صحیح نیست.

این نشریه در پایان از مدیران ارشاد خواسته است با تذكر به روزنامه تهران امروز مدیران این روزنامه را به تغییر لوگو ملزم كنند .

حال این پرسش مطرح است كه يك تفكر تا چه ميزان ميتواند منحرف باشد كه از لوگوی روزنامه تهران امروز این برداشت را بكند كه زنی در حال رقص است و یك نفر چقدر باید افكار منحرف بیكار داشته باشد و بنشیند به این لوگو فكر كند و فكرش به هیچ چیز ديگري قد ندهد جز زن رقاص؟! اي خاك برسر كسي كه تو را اينگونه شستشوي مغزي داده است كه تمام نگاهت حول شكم به پايين بچرخد!. اما تويي كه اينقدر خوش فكري!، لطفا نگاهي هم به لوگوي خودتان بينداز شايد چيزي دندانگير و باب طبع تلالو گردد و حمامي واجب!. ولي قبل از حمام پيشنهاد ميردد اين نگاه عرفاني را نيز براي لوگوي روزنامه اعتماد هم بكار بندي و با رمزگشايي الف و عين اول و الف دال آخر و با توجه به فرمايشات رهبر در مورد سال الگوي مصرف، از مصرف بي رويه آب جلوگيري كرده و به يكباره يك تير و دونشان بزنيد!:

ادامه مطلب ...

چگونه بزرگداشت پدر فاطمه رجبی میتینگ «ضدنظام» شد؟!!

0 نظرات
چگونه بزرگداشت پدر فاطمه رجبی میتینگ «ضدنظام» شد؟!!

. ادامه راه سبز«ارس»: در حالی که خانم فاطمه رجبی مدعی شده مراسم بزرگداشت پدرش در فرهنگسرای ابن‌سینا به میتینگ سیاسی ضدنظام تبدیل و در آن کودتای سبز تبلیغ شده، بررسی‌های خبرنگار «آینده» مفهوم دقیقتر میتینگ ضدنظام از دیدگاه این بانوی شهیر عرصه فرهنگ و ادب را روشن کرده است.


طبق متن مصاحبه خبرگزاری فارس با خانم رجبی، در مراسم یادبود استاد دوانی در فرهنگسرای ابن‌سینا، ‌در این مراسم علاوه بر حمایت از سران فتنه و کودتای مخملی توسط سخنران مراسم، شعارهایی توسط برخی حاضرین علیه مسئولان نظام سرداده شد و سخنران اصلی برنامه، بدون هیچ‌گونه ارتباط و شناختی از پدر محروم ایشان و یا حتی قرابت فکری با علامه دوانی، مراسم یادبود را تبدیل به میتینگ سیاسی کرده و به تبلیغ کودتای سبز که توسط ملت ایران خنثی شد، پرداخته است.

در حالی که وی به حضور معدود بستگان پدرش در این مراسم اشاره کرده، هر سه پسر ایشان شامل آقایان محمد، محمدعلی و محمدحسن رجبی که هر سه از چهره‌های شاخص فرهنگی و فعال در حوزه تهران، نگارگری و تاریخ،‌هستند در مراسم حضور داشته و دعوت از سخنرانان نیز توسط آنان انجام شده است.

همچنین برخلاف ادعای خانم رجبی که مدعی ترک مراسم توسط آیت‌الله نورانی شده ، آیت‌الله نورانی تا پایان مراسم و حتی صرف شام نیز حضور داشته و ترک مجلس از سوی وی صحت ندارد.

از سوی دیگر، بررسی تصاویر و فیلم این برنامه، اثری از شعار علیه مسئولان نظام یا سخنی علیه نظام دیده نمی‌شود و تنها جمله سیاسی که حجت‌الاسلام محمدجواد حجتی کرمانی، بیان کرده، انتقاد از عملکرد خانم رجبی بدون آوردن نام او بوده که به اعتقاد وی باعث درگذشت مرحوم دوانی بوده است.

با این وصف به نظر می‌رسد خانم رجبی بیان یک جمله علیه خود را به معنای تبدیل مراسم بزرگداشت پدرش به میتینگ ضدنظام می‌داند.

گفتنی است در ماه‌های پایانی حیات استاد علی دوانی که فاطمه رجبی نیز به انتشار برخی نوشته‌های ویژه خود در خصوص شخصیت‌های نظام روی‌آورده بود، آن مرحوم از دخترش خواست به این شیوه خود پایان دهد، اما..

لازم به ذکر است بزرگداشت استاد دوانی، بیست و چهارمین مورد از سلسله برنامه های فرهنگسرای ابن سیناست که با هدف تکریم و نکوداشت مفاخر شهر تهران برگزار شده است. تا کنون بزرگانی از جمله دکتر علی شریعتمداری، دکتر کاردان، سردار اسماعیل کوثری، غلامعلی افروز ، دکتر عباس شیبانی، حجت الاسلام قرائتی، دکتر اعوانی، دکتر دینانی، دکتر گرجی، علامه طباطبایی و... مورد تقدیر قرار گرفته اند و هیچ گونه جهت گیری، مباحثه، شعار و یا سخنرانی سیاسی در مراسم بزرگداشت آیت الله دوانی نبوده است.

درمراسم یاد استاد دوانی حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خسروشاهی، محقق ، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حجتی کرمانی،‌محقق و نویسنده ، استاد حسن انوشه، محقق و مولف و مترجم ، پیرامون سه موضوع "نیم قرن دوستی و همکاری با استاد دوانی"، "استاد دوانی در آئینه خاطره ها"، "نگاهی دیگر به کتاب مفاخر اسلام،‌" سخن گفتند و شعرخوانی خانم کاظمی،‌ سخنرانی حجت الاسلام رضا مختاری،‌ نویسنده و محقق و استاد محمدرضا کائینی پیرامون "ناگفته هایی از حیات اخلاقی و اجتماعی،‌ و از دیگر بخشهای مراسم یاد استاد بود و سخنرانان این مراسم توسط فرزندان آیت الله دوانی انتخاب شده و نسبت به یکدیگر اصل و فرع نداشته اند.

همچنین به دلیل تقارن برنامه با ماه محرم الحرام هیچگونه شعاری بجز قرائت فاتحه و صلوات توسط حضار عنوان نشده. حتی حاضران بدون درخواست مجریان برنامه از کف زدن به منظور تشویق حضار خودداری کرده وتنها به قرائت صلوات بسنده کردند و فیلم کامل برنامه به منظور پخش در صدا وسیمای جمهوری اسلامی (گروه معارف) ضبط گردیده و موجود است.

ادامه مطلب ...

اظهارات جدید مشایی در مورد حضرت نوح، ابن سینا و رازی

0 نظرات
اظهارات جدید مشایی در مورد حضرت نوح، ابن سینا و رازی!


. ادامه راه سبز«ارس»: به گزارش ایلنا، رحیم مشایی در پانزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی افزود: جایگاه دانشمندان را در برنامه پیشرفت‌های خود تکریم می‌کنیم چرا که سهم اهمیت یک نعمت مهم‌ترین بخش از شکر نعمت است. کسی که نعمتی را درک نکند نمی‌تواند شاکر آن باشد. درک ابعاد شخصیت‌های بزرگ یک واجب عینی است و اگر افراد دیگر در این زمینه از ما سبقت گرفته‌اند از مسئولیت ما در شناخت این افراد کم نمی‌کند.

رئیس دفتر احمدی‌نژاد گفت: متاسفانه دریافت درستی از انبیاء و اولیای الهی نمی‌شود گمان می‌کنیم آنها تنها معلم اخلاق بوده‌اند در حالی که انبیاء برای برقراری عدالت آمده‌اند و این عدالت آغاز کاری است برای پدید آوردن تحولاتی جدید برخی گمان می‌کنند جامعه آرمانی جامعه‌ای است که ظلم و فساد و قتل در آن نباشد و فقیر گرسنه نخوابد بلکه این جامعه آرمانی نیست و تنها مقدماتی است برای امکان بروز استعدادها.

مشایی گفت: اگر امروز به افرادی مانند رازی و ابوعلی‌سینا افتخار می‌کنیم به طوری که قد آنها از اعماق تاریخ بیرون است برای بلندی قد آنها نیست بلکه کوتاهی قد نسل‌های بعدی آن را نمایان کرده است. شاید بوعلی‌سینا در عصر خود قامتی برجسته داشته اما قرار نیست افتخار هزار سال بعد آدمیان نیز باشد و این نشانه فقر انسان‌ها در دهه‌های بعدی است چرا که نشان می‌دهد فرصت شکوفایی در دوره‌های متعدد پدید نیامده است.

مشایی افزود: اگر قرار باشد طی چند هزار سال فقط چند صد ابوعلی‌سینا به وجود آید افتخارآمیز نیست. حضرت نوح با 950 سال عمر نتوانست مدیریت جامع کند چرا که عدالت را ایجاد نکرده است. آمدن پیامبران در طول تاریخ برای تمام شدن دوره‌های قبلی پیامبری بوده است اگر هر پیامبر مدیریت درستی می‌کرد عدالت برقرار می‌شد این را من از خودم نمی‌گویم قرآن می‌گوید.

مشایی گفت: تاریخ همواره محروم بوده از اتفاقات مبارکی که خداوند برای بشر می‌خواسته اما خود بشر نخواسته است. باید پرسید مکانیزم توسعه عدالت در جهان چیست. بی‌تردید هیچ راهی برای هیچ مرسل و نبی وجود ندارد برای اینکه عدالت را محقق کند جز اینکه علم را بگستراند اگر امام زمان به توسعه عدالت موفق می‌شود، راهش توسعه علم است. هر چند که محرومیت‌های تاریخی نیز از علم وجود داشته است.
ادامه مطلب ...

حذف کلیه ی اسکناس ها از سیستم پولی کشور و جایگزینی آن با سکه

0 نظرات
حذف کلیه ی اسکناس ها از سیستم پولی کشور و جایگزینی آن با سکه

. خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس اعلام کردند که به زودی کلیه ی اسکناس ها از سیستم پولی کشور حذف و به جای آن ها از سکه استفاده خواهد شد.

احمدی نژاد در پاسخ به علت این تصمیم گفت: یکی از آرزوهای امام راحل این بود که اسلام ناب محمدی تمام و کمال در کشورمان جاری شود. حتما خودتان می دانید که در صدر اسلام خبری از اسکناس نبود و تمامی مبادلات با سکه انجام میشد. استفاده از اسکناس را غربی ها ابداع کردند و ریشه ی اسلامی ندارد. بدون شک نیمی از مشکلات اقتصادی امروز کشور ما ناشی از استفاده از اسکناس است. شما ببیند در صدر اسلام که از سکه استفاده میشد چیزی به نام تورم وجود نداشت. ما نشستیم و هزاران ساعت کار کارشناسی کردیم و متوجه شدیم که استفاده از سکه به جای اسکناس باعث کاهش حداقل 30 درصد از تورم فعلی خواهد شد.

احمدی نژاد در مورد مبالغ اسمی سکه ها گفت: ما چیز جدیدی اضافه نخواهیم کرد فقط جای اسکناس ها رو با سکه ها عوض می کنیم یعنی به عنوان مثال به جای اسکناس پنج هزار تومانی، سکه پنج هزار تومانی ضرب خواهیم کرد و انشاء الله پس از اتمام این کار قصد داریم چک پول های سکه ای را نیز وارد بازار کنیم.

وبلاگ گامرون
ادامه مطلب ...

فرازهای پدر به فرزند خلف!

6 نظرات
فرازهای پدر به فرزند خلف!

. ادامه راه سبز«ارس»: به نقل از خبرگزاری فالس شب گذشته در سرای معلوم الحالی بین پدر و پسری سخنانی رد و بدل گردید که موجب کدورت خاطر سپاهیان حاضر در جلسه شد :

پدر گفت : ای پسر بدان و آگاه باش که همانا من تو را رئیس دولت کردم . و بر ما پوشیده نیست آنچه در چند ماه گذشته اتفاق افتاده است. ای پسر که به ما ایمان اوردی ، اگر در 22 بهمن پیش رو باز هم مردم ایران در خیابان بر علیه حکومت و تاج و تخت ما شعار دهند ، تو را عزل خواهیم کرد که تاج و تختمان به سلامت باشد . ای محمود از برای جایگزینی تو حاج علی و حاج محمد باقر را آماده کرده ایم.


ای پسر!

گفتی ابزار ترور از چین بخریم ، گفتم بخر
گفتی کارشناس و مشاور روس برای حذف مردم استخدام کنم ، گفتم بکن
گفتی از چاقو کشان بیت ، ذوب شدگان در ولایت و دستمال کشان دولت بهره ببرم ، گفتم ببر
گفتی از زنان حرمسرا برای بدنامی سبزها استفاده ابزاری کنم ، گفتم بکن
گفتی باشرکت چی توز و ساندیس قرار دادکنم و جمعیت کودکستانی به خیابان آورم ، گفتم بیار
گفتی عزاداران حسینی را به خون کشم و از مردم زهر چشم بگیرم ، گفتم بگیر
گفتی پارازیت ول کنم و امواج VOA وBBC و... را خراب کنم ، گفتم ول کن
گفتی در زندان تجاوز کنم و کهریزکی کنم و اوینی کنم و... که مردم نگذارند بچه هایشان به خیابان آیند ، گفتم علی یارت
گفتی بزنم خواهرزاده طرف را بکشم که بترسند و خاموش شوند ، گفتم بکش
گفتی بفرستم برن قزوین کله مهدی نامی را ببرند و بیاورند تا همه خفه شوند ، گفتم بفرست
گفتی ...... گفتم به چشم

حالا من میگویم ای پسر بدان و آگاه باش که اگر پایه های سلطنت ما در 22 بهمن88 باز هم تکان بخورد به واسطه حضور مردم در خیابان آنوقت باید آماده باشی که تو را چون اسماعیل در راه خدا قربانی کنم .

برگرفته از وبلاگ حق مسلم ما با اندکی! تغییر و تخلص
ادامه مطلب ...

درخواست كوچك از برادران كامنت‌گذار ارزشی!

0 نظرات

درخواست كوچك از برادران كامنت‌گذار ارزشی!

. ادامه راه سبز«ارس»: با وجود گذشت یك ماه از فیلتر شدن سایت «آینده»، نهضت كامنت‌گذاری برادران ارزشی همچنان ادامه دارد. و چون این درد مشترکی در میان اکثر سایتها و وبلاگهای فیلتر شده میباشد، لذا ادامه راه سبز «ارس» نیز اقدام به انتشار این مطلب کاملا جدی در بخش طنز تلخ خود مینماید:

به گزارش خبرنگار «آینده»، به دلیل استفاده اكثر مخاطبان آینده از فیلترشكن برای دسترسی به سایت و مشكلات نرم‌افزاری ارسال كامنت از طریق فیلترشكن، پیام‌های زیادی مبنی بر عدم امكان ارسال نظرات دریافت شده است، اما ظاهراً در بعضی نهادها و سازمان‌های خاص كه پیش از این نیز تعدادی از افراد خود را بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت و حق‌الزحمه و صرفاً به دلیل اخلاص و قصد قربت مأمور كامنت‌گذاری در ذیل مطالب آینده كرده بودند، در مأموریت این افراد تجدیدنظر نكرده و نسبت كامنت‌های سازماندهی شده برادران ارزشی در حجم كلی نظرات بینندگان آینده افزایش یافته است.

البته كامنتهای این عزیزان برای "آینده" مغتنم است و از آنها استفاده هم می‌شود، اما با توجه به آن‌كه این نهادها و سازمان‌های خاص از اینترنت بدون فیلتر استفاده می‌كنند و IP های تكراری آنان ثبت می‌گردد و همچنین عدم خلاقیت برادران كامنت‌گذار در استفاده از ادبیات و واژگان متنوع، اكثر كامنت‌های تولید شده توسط این برادران عملاً غیرقابل استفاده و انتشار می‌باشد.

با این حال مدیریت سایت "آینده" به دلیل آن‌كه از سوی نهادهای نظارتی برای انتشار این نوع كامنت‌ها و از سوی دیگر انتشار كامنت‌های سازماندهی شده مخالف با ضوابط داخلی سایت آینده می‌باشد بدین‌وسیله از كلیه برادران مخلص كامنت‌گذار كه قصد دفاع از دولت و محكوم كردن اغتشاشگران را دارند، مصرانه درخواست می‌كند در صورت تمایل به تولید كامنت‌های سازماندهی شده و متعدد، ظواهر را رعایت كرده و از IP های متفاوت، ادبیات متنوع و مفاهیم مختلف برای تحقق هدف مقدس خود استفاده كنند تا امكان انتشار این نظرات با حفظ ضوابط سایت فراهم شود تا هم مأموریت دوستان انجام شده باشد و هم از حجم تذكرات نهادهای نظراتی كاسته شود.

از سوی دیگر از آن‌جا كه برخی مسئولان فرهنگی در اقدامی كاملاً عادلانه، پس از اقدام علیه سایت «آینده» به خاطر اخبار و مطالب منتشره، اكنون به سراغ كامنت‌های بینندگان رفته‌اند تا از طریق آن‌ها هم بهانه‌ای برای برخورد با سایت «آینده» بیابند، از كلیه بینندگانی كه تمایل دارند نظرات آن‌ها درج شود، درخواست می‌شود استانداردهای بهداشتی لازم را در متن كامنت خود رعایت كرده و ضمن خودداری از هرگونه توهین، حتی‌الامكان از بردن نام اشخاص و ارگان‌ها خودداری كرده و حداكثر از ... استفاده نمایند.

مدیریت سایت "آینده" از همكاری كلیه برادران ارزشی و غیره كمال تشكر را دارد.

ادامه مطلب ...

در خبرها آمده: اعدام قریب الوقوع چند اغتشاشگر ظهر عاشورا

0 نظرات
اعدام قریب الوقوع چند اغتشاشگر ظهر عاشورا!

. ادامه راه سبز«ارس»: در خبرهاي ديروز سايت تابناك آمده بود كه حكومت استبداد ميخواهد بار ديگر بمانند سال 60 و 67 و به منظور ايجاد رعب وحشت دست به اعدامهاي فله اي و به عنانوين واهي بزند.

یک مقام آگاه با اعلام این خبر به خبرنگار جهان گفت: با توجه به شواهد و اسناد گوناگون چند نفر از بازداشت شدگان حوادث ظهر عاشورا به اتهام محاربه با اسلام و انقلاب به مجازات اعدام محکوم خواهند شد!:

ادامه مطلب ...

این همه لشگر آمده، به عشق ساندیس آمده + ويدئو

0 نظرات
اجتماع مسافرين عاشورايي دولتي:
این همه لشگر آمده، به عشق ساندیس آمده

. ادامه راه سبز«ارس»: در بخشهايي از گزارش خبرنگار فكاهي خودنويس آمده، ميليون‌ها هزار و صد و شصت اتوبوس سوار امروز بطور ميليوني از اداره به ميدان انقلاب آمده شدند. اين تجمع خوش جوش ابتدا با تلاوت آياتي چند از سانديس و كلوچه و شير كاكائو آغاز شد (خب از ورامين تا ميدان انقلاب فك آدم خشك مي‌شود) و سپس چون در تهران ديگر كسي براي محكوم كردن جائي پيدا نمي‌شود يا اگر پيدا بشود آن‌وري محكوم مي‌كند لذا علم الهدي را از مشهد با اتوبوس آورده بودند. وي در بياناتي ضمن معرفي كامل فك و فاميل‌اش از جوشي‌ها خواست تا چيزهائي كه او مي‌گويد را محكوم بكنند ضمن اينكه ايشان به صحراي كربلا زده و محارب را اينگونه معنا كرد كه هر كسي شعارهاي نوشته شده در سايت مجاهدين(خره خراب كردي! منافقين درسته) را بدهد محارب است! (اينجا معلوم شد كه اين نامرد هم از فيلترشكنها ما استفاد ميكند!). در حال حاضر خرج ملت خودجوش جهت حضور حماسي در صحنه پنجاه سي.سي سانديس است!:

این همه لشگر آمده، به عشق ساندیس آمده



سپس خبرنگار ما پس از اين اجتماع گندهء كرور كروري، در كنفرانس خبري فرمان‌بر نيروي انتظامي شركت كرده و چنين گزارش ميكند: فرمان‌بر نيروي انتظامي امروز با كمربند در كنفرانس مطبوعاتي شركت كرد. وي توانست با فحش دادن به خبرنگاران به سوالات آنها كاملاً پاسخ بدهد. در فرازهائي از اين پاسخ‌گوئي بدليل اينكه سوالاتي پرسيده شد كه قرار نبود پرسيده بشود مقاديري نعره نيز صادر گشت. احمدي مقدم كه رهبري فرموده برو قربون قدّم در پاسخ به سوال هماهنگ نشده زير گرفتن يك نفر توسط وانت گفت اين فيلم را من خودم ديده‌ام اولاً وانت هيچ هم زير نگرفت خيلي هم از رو رد شد ثانياً وانت ما رو دزديدن، دارن باهاش گاز ميدن!

كنفرانس خبري فرمان‌بر نيروي انتظامي چيزهاي ديگري هم داشت كه چون خيلي اصرار مي‌كنيد محض خنده و ثبت در تاريخ برايتان تعريف مي‌كنم. وي گفت نيروهاي انتظامي فقط از تفنگ ساچمه‌اي كه از وسائل ضد سوزش است استفاده مي‌كنند. مورخ ما گفت شكر خدا تا اينجاي كار معلوم شد كه پليس بي دفاع جمهوري اسلامي غير از وانت تفنگ ساچمه‌اي هم دارد دل‌مان داشت برايش كباب مي‌شد. مورخ ما همچنين گفت اينها تا سه ماه پيش باتوم را هم به زور قبول مي‌كردند مي‌گفتند فقط پليس كلاه بوقي دارد. بعداً يواش يواش گفتند پليس بي‌دفاع چندتا سپر هم دارد بعد گفتند يك چيزهاي درازي هم دست‌شان است (اي بي ادب! منظورم چيزهاي ديگر است) الآن هم كه علي‌الحساب تا تفنگ ساچمه‌اي جلو آمده‌اند. دفعه بعد احمدي مقدم ميگويد پليس بي‌دفاع غير از تفنگ بادي تفنگ شكاري هم دارد بعد مي‌گويند قناصه هم دارد بعد ميگويد بگي نگي آر.پي.جي ۷ هم دارد يواش يواش پليس تانك هم دارد موشك اس۳۰۰ هم دارد ... اصلاً بتو چه؟ پليس اندازه سه تا ارتش تسليحات دارد شعورت نمي‌رسد نبايد سوالات هماهنگ نشده بپرسي الدنگ!؟

پي نوشت: لازم به ذكر است كه اين خبرنگار پارلماني جان بر كف ما علاقه زيادي هم به سركشيدن خشتك هم دارد (نوش جان)!:

ايناهاش


ادامه مطلب ...

باز گفتن ا.ن ، اين علم الهدی گفت من !

0 نظرات
باز گفتن ا.ن ، اين علم الهدی گفت من!


"احتراماً گوساله جد و آبادته چاقال!"

. ميليونها عاشق خودجوش كه طبق بخشنامه ديروز ، امروز چون رودي خروشان از اتوبوس پياده شده و در يك اجتماع ميليونها سيصد و دوازده نفري كه سي و دوتايشان هم از پاترول آويزان بودند مشت محكمي به دهن ابرقدرتها را سرويس نمودند . خيل عاشقان و دلسوختگان و پدرسوختگان ولايت به قدري عظيم بود كه شركت adobe توليد فتوشاپ را تا سال 2020 تمديد كرد . اين اتفاق خجسته در حالي روي داد كه فيلم آتش زدن قرآن در فارس با شركت آنتوني كوئين ، بروسلي و و جمشيد آريا بنا به اعلام خود فارس هنوز آماده نشده و مراحل صداگذاري روي تصاوير پيارسال را ميگذراند .

علم الهدي اين شياف غيور و مبارك نظام در مشهد با حضور در تهران باري ديگر ضمن احترام به سنت حسنه اتوبوس سواري ثابت كرد كه اينها در كل تهران ديگر شيپورچي هم براي سخنراني پيدا نمكنند بايد از مشهد بياورند . در اين مراسم وي ضمن تعريف خاطرات مشتركش با قاطر ناگهان به صحراي كربلا زد و با ذكر تعدادي اسماء متبركه شاغل در نظام اعم از استر و يابو به نمايندگي از تمام آحاد ملت ايران خواستار سرويس شديد اللحن دهان تعداد قليلي شد . وي كه بطور صلواتي قاضي دادگستري هم هست تعداد قليل روز عاشورا را غير از بزغاله و گوساله و ساير خويشاوندانش محارب نيز خواند و از مكان نامعلومي خواستار برخورد قانوني با اين عده توي تاريكي شد .

برگزاري مراسم بخشنامه اي خودجوش امروز كه از قبل توسط هيچكسي از هيچ جائي برنامه ريزي نشده بود وجداناً هيچ هدفي براي زمينه سازي دستگيري كروبي و موسوي و بقيه را دنبال نميكند و همينطوري محض خنده است . اين بخشنامه خودجوش همچنين نشان داد كه پول كه بدهي چقدر آدم جمع ميشود . سبزها ضمن تشكر از اين زمينه سازي اعلام كردند ، خره ! اولاً اگر تابحال نزده ايم خشتكتان را سرتان پرچم نكرده ايم همين موسوي و كروبي نگذاشته اند ثانياً ما كه شش ماه است قسم مي دهيم اينها را بگيريد بيائيم كار را تمام كنيم . سختتان است خودمان بگيريم بياوريم خدمتتان !

عليرضا رضايي
ادامه مطلب ...

در عاشورا کسی کشته نشد!

1 نظرات
در عاشورا کسی کشته نشد!


. سردار رجب زاده فرمانده پلیس تهران بزرگ اعلام کرد " در حادثه عاشورا هیچ کس کشته نشد." این سردار علت مرگ چهار تن از شهروندان تهران را بشرح زیر اعلام کرد" یکی از این افراد بطور کاملا تصادفی و خودجوش از پل لیز خورد و بعد از تصادف با تعدادی باتوم و دوازده متر مربع آسفالت خیابان، دچار مننژیت شد و سه ثانیه بعد درگذشت، همچنین دو تن از شهروندان دیگر به نام عباس کربلایی و علی اکبر حسینی، در حین عبور از خیابان شهدا و در حال رفتن به سرچشمه به دلیل اصابت گاز اشک آور با اتومبیل تصادف کرده و راننده اتومبیل به سایر اقدامات خویش در حمایت از مقام شامخ رهبری نظام ادامه داد. همچنین یک نفر نیز به نام موسوی به دلیل اصابت گلوله مشکوکی که به گفته رجانیوز و تعدادی دیگر از بیماران روانی، از فاصله 6000 کیلومتری از لندن شلیک شده بود، بعد از طی سه ساعت و نیم به تهران رسیده و موجب قتل موسوی شد. به گفته مقامات پلیس تهران، نمونه گلوله شلیک شده که موسوی با آن کشته شده است، کمابیش شبیه همان گلوله ای است که نداآقاسلطان با آن کشته شده است. سردار شمربن رادان اعلام کرد " احتمالا گلوله توسط شخصی به نام آرش حجازی شلیک شده و جسد وی نیز مفقود شده است." سردار شمربن رادان اعلام کرد، گم شدن جسد موسوی نشان می دهد که اصلا کسی به این نام کشته نشده است. وی گفت حاضرم به جان یکی از پدرهای رئیس جمهور قسم بخورم که در روز عاشورا کسی کشته نشد.

سردار شمربن رادان به نقل از اجداد خود در مورد روز عاشورای سال 63 هجری موارد زیر را مشروحا اظهار نمود:

به گفته سردار محمود بن مرجانه، فرمانده سپاه تهران بزرگ، عوامل اغتشاشگر شخص موسوم به حسین فرزند علی که از سوی برخی عوامل خارجی تحریک شده بودند، بدون داشتن مجوز قانونی و جهت خروج بر حاکمیت، وارد منطقه استحفاظی کربلای بزرگ شده و در حالی که برادران نیروی ضد شورش و لباس شخصی حامی ولایت، سعی در آرام کردن آنان داشتند، سر تعدادی از آنان در اثر اصابت با شمشیرهای مشکوک بریده گردید و چون نیروهای مسوول حاضر در صحنه از شمشیر استفاده نمی کنند، معلوم نیست این افراد به چه دلیل کشته شده اند، سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد، اسناد مشخصی در دست است که این اقدامات به دست خود عوامل اغتشاش صورت گرفته است.

بنا به اعلام سازمان روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با بحران عاشورا، شخص موسوم به عباس فرزند حسین، معروف به ابوالفضل که از آقازادگان محسوب می شد، برای اغتشاش و ایجاد تشویش در اذهان عمومی در صحنه حاضر شده و به بهانه آوردن آب، به تحریک افراد پرداخته و بعد از سوء استفاده از برخی برادران بسیج ناحیه کوفه عملا دست های خود را بریده و طوری وانمود کرد که انگار به شهادت رسیده است، در حالی که تصاویر موجود از وی که فعلا نشان داده نخواهد شد، گویای این امر است که آب به میزان کافی در دسترس افراد بوده و علت قطع آب در برخی مناطق صحرای کربلا نیز به علت نپرداختن قبض آب و سوء استفاده از اموال بیت المال بوده و شخص مذکور و خانواده وی سالها از آب مجانی استفاده می نمودند.

همچنین ستاد مبارزه با اغتشاشات اعلام کرد که دو تن از افراد فریب خورده و تحریک شده که اسناد ارتباط آنان با خارجی ها موجود است، به نامان علی اکبر و علی اصغر، 14 ساله و شش ماهه در جریان درگیری کشته شده اند. به گفته شاهدین عینی از جمله سردار شمر بن رادان، شخص موسوم به علی اصغر بطور علنی علیه امنیت عمومی اقدام نموده، و ماموران چند بار با زدن گاز اشک آور و پرتاب گلوله غیرمستقیم از والدین وی خواستند که او را از صحنه خارج کنند، اما حضور برخی از راویان خبری ناشناخته در محل نشان می دهد که قتل کودک مذکور که به گفته سبزها شش ماهه اما به گفته منابع ذیربط و بخصوص منابع بیربط 24 ساله بوده سوابقی در ارتباط با گروهک های منحله ضدانقلاب داشته و حضور همزمان دو برادر در این صحنه مشکوک است.

سازمان قضائی نیروهای مسلح نیز، طی اطلاعیه ای اعلام داشت، سردار سابق، برادر سابق حر بن ریاحی از فرماندهان اسبق سپاه که در دوران جنگ نیز به گفته بسیاری از فرماندهان در مقابل دشمن از خود ضعف های فراوانی نشان داده بود، در جریان اغتشاشات محرم اخیر، توسط برخی عناصر فتنه فریب خورده و به عوامل دشمن پیوست و در اغتشاشات اخیر نقش مهمی داشت، و چون به گفته امیرالمومنین یزید از نخبگانی بود که نتوانست راه درست را انتخاب کند، در جریان درگیری ها کشته شد. سربازان گمنام یزید بن معاویه اعلام کردند از جستجوی خانه وی اسناد و مدارک طبقه بندی شده ای کشف شد که نشان می دهد، وی از مدتها قبل توسط کانون فتنه به استخدام دشمن درآمده بود.

از سوی دیگر، عبیدالله بن جنتی از فرماندهان کل کشور اعلام کرد که خبر کشته شدن هفتاد و دو نفر در واقعه دیروز کربلا سیاه نمایی نظام بوده و بطور کلی در این حادثه بین چهار تا پنج نفر، احتمالا کشته شده اند. سردار شمربن رادان که مسوولیت حفظ امنیت را برعهده داشت اعلام کرد اکثر این افراد علیرغم اعلام پلیس راه کوفه مبنی بر احتمال ابتلای مننژیت در هنگام عبور از مسیر بیابان های کربلا، باز هم در منطقه حاضر شده و دست به اغتشاش زدند. این ستاد همچنین انعکاس گسترده و بین المللی سخنان خانم زینب حسینی، خواهر یکی از سران اغتشاشگران را که طی آن به مقام عظمای ولایت توهین شده بود، محکوم کرد و اعلام کرد، اگر این اغتشاشات ادامه یابد به دستگیری علی بن حسین و خانم زینب حسینی و دیگران نیز دست خواهد زد. سردار شمربن فیروزآبادی همچنین اعلام کرد سرکوب اقدامات خائنانه آقای حسین و خانواده اش در روز عاشورا، مقدمه ای بر سرکوب کلیه عوامل دشمن است و اگر این اتفاقات ادامه یابد، بقیه عوامل نیز شناسایی و به اشد مجازات محکوم می شوند.

در همین راستا، قاضی شریح مرتضوی نیز اعلام کرد اجساد کشته شدگان تا اطلاع ثانوی به خانواده های آنان تحویل داده نمی شود، اگرچه خانواده ای هم از آنان باقی نمانده است، اما وی برگزاری هرگونه مجلس ختم، تشییع جنازه، سوگواری، راهپیمایی را تا هفتصد سال دیگر ممنوع اعلام کرد. محمود بن مرجانه، معروف به ابن مجهول که فرماندهی عملیات را برعهده داشت، شکست دشمنان را مقدمه ای بر سقوط امپراطوری روم و امپراطوری ایران دانسته و اعلام کرد آماده هر نوع همکاری با جمهوری حبشه می باشد.

ابراهيم نبوي
ادامه مطلب ...