مانند:
- http://007.rahesabz.tk
ووو
و همچنين با ديگر دامين هايي كه از قبل بارها اعلام شده است.
سید محمدخاتمی: برای کل ایران و سرنوشت تک تک افراد مملکت نگرانم:« محدود کردن افراط گریها و تفریط گریها مشکل را حل و جامعه را آرام خواهد کرد»، نسبت به عواقب عدم پذیرش بحران در جامعه هشدار داد و نيز هرگونه حرکت ساختارشکنانه را محکوم و مطرود دانست.ادامه مطلب ...
بیانیه شماره ۱۷ میرحسین موسوی درباره وقایع عاشورا و روزهای پس از آن: فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد . سخنان روز چهارشنبه میدان انقلاب و قبل از آن نماز جمعه هفته پیش دانشگاه که توسط چهره های منتسب به نظام ایراد گردید، ادامه مطلب ...
بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه میکنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا میبرد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد ادامه مطلب ...
مهدی کروبی در نامه ای به مردم ایران راهکارهای خروج از بحران فعلی را در پنج بند مطرح نمود: «انحرافی که از انقلاب ایران صورت گرفته باید اصلاح شود. انقلاب را بی شک صاحبان قدرت منحرف کرده اند و نمی توان بار این انحراف را بر دوش مردم گذاشت. اصلاح این انحراف نیز تنها در گرو اجرای قانون اساسی است. ادامه مطلب ...

خودنويس» دهه فجر مثل سایر دههها با اعدام و کتک شروع شد. جمهوری اسلامی امسال هر کاری کرد که بهمن نشود، نشد و اعترافات دکتر ایرج ملکپور در راستای قرار دادن بهمن قبل از اسفند در تقویم به دستور مستقیم اسرائیل به جائی نرسید. سبزها سی و یک سال بود که منتظر همچین دهه فجری بودند. جمعی از فرماندهان سپاه با امضای اینجا اعلام کردند که جلوی هرگونه راهپیمائی اعتراضی را تا ته بگیرند و در صورت تکرار حضور سبزها قسم خوردند که فلسطینیها آنها را بزنند. نیروی انتظامی که بشدت در حال کنترل جان و مال و ناموس و ایمیل و اس.ام.اس و بلوتوث و هند فری و شارژر فندکی و موس پد و نظارت دقیق بر بند رخت و خوشخواب مردم است نیز اعلام کرد که ایندفعه با غلطتک از روی همه رد میشود!
. نظر به اینکه جفی شون کانری که در تربیت روی بیست حسین شوش بیست و یک آورده ، پرده از آبتنی برادران منافق در جکوزی اوین آنهم در دوره اسدل تیغ کش برداشت لذا با یکی از برادران منافق که آنموقع در جکوزی بود لیکن نمیدانیم چرا هنوز زنده است مصاحبه ای کردیم که به زبان خوش در زیر میآید . این مصاحبه عین بقیه مصاحبه ها شرعآ و وجدانآ تحت نفوذ و فشار هیچکسی از هیچ جائی خیلی داوطلبانه انجام شده است :
ما : برادر منافق سلطنت طلب کمونیست بهائی صدام یزید کافر ! لطفاً خودتان را معرفی کنید .
برادر منافق : بنام خدا بنده همینهائی که شما گفتی و در جکوزی اوین آبتنی میکردیم .
ما : شما دقیقاً به چه دلیلی دستگیر شدید و بعدش چرا چی شد ؟
برادر منافق : بنده اولاً بخاطر همین اسمی که دارم دستگیر شدم ولی بعداً آمدند گفتند شما منافقها مرفه بیدرد هم هستید چون مردم دارند از گرسنگی میمیرند شما در خانه هایتان جکوزی دارید . بعد چشم ما را بستند بردند یکجائی که جکوزی داشت و ما بقیه کارهای سازمانیمان را همانجا وسط جکوزی انجام میدادیم . ضمناً بنده از آقای کروبی شکایت دارم .
ما : چرا ؟
برادر منافق : خودم هم نمیدانم ولی مگراز وقتی آدم را جکوزی میآورند بیرون مصاحبه میکنند نباید از کروبی شکایت داشت ؟
ما : چرا ! لطفاً بفرمائید جکوزی اوین از کی چرا راه افتاد و چقدر خوش گذشت ؟
برادر منافق : دوره اسدل تیغ کش چون اوین خیلی شکوفا شد اینبود که جکوزی زدند . اینها به روش نرم اعتراف میگرفتند اینجوری که ما را میبردند جکوزی ولی نه مایو میدادند نه حوله و ما برای اینکه حوله بدهند بهشان التماس میکردیم بعد آنها میگفتند اگر حوله میخواهی پس بیا اینجا را امضاء کن . بعد که امضاء میکردیم بدلیل ترور شصت و دو نفر با تانک اعدام میشدیم .
ما : توی استخر چند نفر بودند و چکار میکردند ؟
برادر منافق : چند نفر بودند و ما را تماشا میکردند . بعد چراغها را خاموش میکردند و بقیه اش را نمیگم ! البته بنده را کشتند !
ما : اوین کلاً چندتا جکوزی دارد و چقدر خوش میگذرد ؟
برادر منافق : خیلی استخر دارد و بیشتر خوش میگذرد . حتی یکبار قرار بود استخرهای اوین را بدهند برای المپیک ما اعتراض کردیم و اسدل تیغ کش نداد . بنده خوشبختانه در حوادث بعد از انتخابات شنیدم که برادر ابطحی هم چند دفعه رفته بود جکوزی . بنده البته قبل از اینکه بشنوم تا ایشان را در حال اعتراف دیدم خودم فهمیدم که رفته جکوزی ولی اینرا نفهمیدم که ایشان را هم کشتند یا نه !
ما : اینها که میگفتند شما را بگیرند جر میدهند پس چطوری میبردند جکوزی ؟
برادر منافق : همین ! ما خودمان هم از همین کف کرده بودیم . البته دیشب جفی شون کانری هم گفت ، این حسین شوش برای خودش عجوزه ای است . ما را میبرد جکوزی اینقدر خوش میگذشت که ما از خوشی زیاد جر میخوردیم و نظام به تمام اهدافش میرسید .
ما : این جفی شون کانری دقیقاً چند روز کجای اوین منبر رفت ؟
برادر منافق : ایشان آنموقع کوچیک بود و خیلی منزه و از پشت هم خیلی زیبا به نظر میرسید عینهو یوزارسیف ! چهارده روز آمدند اوین و اسدل تیغ کش و چندتای دیگر ایشان را هی میبرد استخر بعد با هم میرفتند روی جکوزی . ایشان استخر و جکوزی اوین را همانجا دید و منبر هم میرفت . البته بعضیها هم میگفتند ایشان روی منبر نمیرود میرود روی مناره ! فکر کنم آخرش ایشان را هم کشتند!
عليرضا رضايي
. ادامه راه سبز«ارس»: آدم واقعا لذت می برد از استدلال بعضی از عزیزان. به تازگی گفتهاند كه :
. اردوی تدارکاتی عاشقان و دلسوختگان و پدرسوختگان ولایت باری دیگر تلفات داد و عبدالحسین روح الامینی که احتمالاً تا پس فردا توسط بمب جاسازی شده در موتور گازی که دست امریکا از دسته اش معلوم بود به شهادت میرسد چهارمین قربانی کهریزک را معرفی کرد . نتایج زیر فوراً گرفته شد که در زیر فرو میشود :
! vi kam hier vaz ritirniun kharej bikaz anderestand biutifol neda
عليرضا رضايي (با اندكي تغيير)
. در حالی که رامین، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد قبلا گفته بود که " مطبوعاتی که توقیف می شوند باید قدردان ما باشند، حسینی، وزیر ارشاد گفت: توقیف مطبوعات به دولت ربطی ندارد." وزیر ارشاد خواهر صفورا نیرزاده شیرآبادی عمه خود را به عنوان عامل توقیف مطبوعات معرفی کرد. در پی این اظهار نظر سایر مسوولان کشور نیز افزودند:
قاضی مرتضوی: " مساله کهریزک به ما مربوط نیست، ما در آن روز سه ساعت مرخصی بودیم."
وزیر راه و ترابری گفت: " سقوط هواپیماها به ما مربوط نیست، گنجشک ها روی سیم می نشینند و مزاحمت ایجاد می کنند."
وزیر بهداشت گفت: " افزایش جمعیت به ما مربوطیت ندارد، به آقامان مربوطیت دارد."
وزیر آموزش عالی گفت: " دستگیری دانشجویان یک مساله خصوصی است بین خودشان و قضات، و ما در مسائل خصوصی دانشجویان دخالت نمی کنیم."
وزیر خارجه نیز گفت: " موضوع خلیج فارس به ما مربوط نیست، چون ما رفته بودیم مبال."
. ادامه راه سبز«ارس»: صدا و سیمای ضرغامی، که به زعم عده ای مثبت اندیش، می رفت تا آبروی نداشته اش را با برگزاری مناظره هایی عادلانه با حضور افرادی ازهر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب اندکی ترمیم کند، و قدمی هر چند اندک و دیرهنگام در جهت برون رفت از بحران و احترام به معترضین و مخاطبین خود بردارد، زودتر از آنچه فکرش را بکنیم آستانه ی تحمل خود را نشان داد و ثابت کرد که مقامات به هیچ عنوان نمی توانند حرف ها و سخنان مخالفان و معترضین خود را تاب آورند، چرا که در برابر دلایل و منطق محکم طرف مقابل به شدت کم می آورند، دستپاچه می شوند و قادر نیستند پاسخی درخور و قانع کننده به مردم بدهند.
از این رو ترجیح می دهند صورت مساله را به کل پاک کنند؛ و بعد از یک هفته تعطیلی مناظره ها، که ناشی از گیجی آنها از ضربه ی محکم و کاری و قدرتمند دکتر جواد اطاعت بود، نه تنها جرات نکردند که حداقل از میانه روهای اصولگرا برای مناظره دعوت کنند بلکه دو راست افراطی را به صحنه آوردند و «مناظره» را عملا به صحنه ی «محاکمه» ی سبزها و سران آنها تبدیل کردند، و البته با این کارشان حجت را نیز بر ما تمام، چرا که بر ما مشخص شد آنها همانی هستند که بودند و قصد ندارند قدمی در جهت اصلاح امور، شنیدن حرفهای معترضین و برون رفت از بحران بردارند.
و نیز شک مان برطرف و خیالمان راحت شد که آنها با مناظره های نمایشی، قصد توطئه و تفرقه اندازی بین جنبش سبزرا ندارند. خدایا شکرت که آنها حتا توان تفرقه اندازی را هم ندارند و زود دست خود را رو می کنند.
اما وبلاگ ديگه چه خبر نيز مطلبي طنز از مشروح برنامه “رو به فردا” (قديم) و "رو به ديروز" (فعلي) که پنج شنبه شب با حضور روح الله حسینیان و علاءالدین بروجردی دو نماینده افراطي حامی احمدی نژاد در مجلس برگزار شد نوشته است كه در زير ميخوانيد:
بروجردی: … شما با نظر بنده موافقید؟…
حسینیان: قطعا موافقم (اصلا ما برای همین اینجاییم!) فقط یه نکته ای رو عرض کنم که …
بروجردی: بله، بنده در موافقت با صحبت های شما باید بگم که …
حسینیان: کاملا موافقم! بنده یاد یه مطلبی افتادم ، یک روزی …
بروجردی(رو به مجری) : چقدر این آقای حسینیان وقتی یاد یه مطلبی می افته جذاب می شه… موافقی؟
مجری: موافقم!
حسینیان: خوشحالم که موافقین!
بروجردی: منم موافقم که خوشحالین!
مجری: حالا که اینقدر با هم موافقیم موافقید که…
حسینیان: موافقم!
مجری: هنوز که نگفتم، با چی موافقید؟!
بروجردی: منم با آقای مجری موافقم؛ جدا شما با چی موافقید؟
حسینیان: من کلا موافقم!
مجری: آهان! می خواستم بگم موافقید بینندگان از طریق پیامک موافقت خودشون رو اعلام کنن؟
بروجردی: مگه همین که ما با هم موافقیم کافی نیست؟!
حسینیان: موافقم!
بروجردی: دیگه با این موافقتت حال منم بهم زدی!
مجری: دوستان موافقتتون رو از دست ندین!
حسینیان: موافقم!
بروجردی: حیف که باهات موافقم… وگرنه…
مجری: خب دیگه، موافقید تمومش کنیم؟
حسینیان: چی رو؟ موافقتمون رو؟
مجری: نه، برنامه رو!
بروجردی: نه، من مخالفم!
مجری: یعنی چی؟ کم کم دارید ساختار ها رو می شکونید ها!
حسینیان: موافقم!
بروجردی: شوخی کردم، می خواستم تنوع شه! وگرنه ما که سی ساله موافقیم!
حسینیان: موافقم!
مجری: موافق چی؟
حسینیان: معلومه دیگه… موافقه… آقای بروجردی، جدا ما موافق چی هستیم؟
بروجردی: اینم از اون سوالای ساختار شکنانه بودا… این سوالا به من و شما نیومده، ما فقط وظیفه مون اینه که موافق باشیم!
حسینیان: پس موافقم!
مجری: پس به اتفاق شما، از بینندگان خداحافظی می کنم…
حسینیان: موافقم!
بروجردی: تموم شد بابا…
حسینیان: موافقم!
مجری: آقا یکی بیاد اینو ببره…
حسینیان: موافقم!

ما : به به ، سلام .
کارشناس کیهان : سلام و زهر مار . بیست و دو بهمن از اولش توطئه امریکا بود برای پیروز کردن انقلاب . کسی بیاید بیرون خشتکش را میکشیم سرش . ما تحقیق کردیم امریکا در قیام عاشورا هم دست داشته . به اباعبدلله تانک داد شیرش کرد فرستاد تو بغل یزید . وگرنه عده قلیلی چرا روز عاشورا آمدند توی خیابان ؟ الدنگ ، احمق ، بزنم جرت بدم ؟
ما : نه ، نزن . جسارتاً چرا امریکا همیشه دست دارد ؟
کارشناس کیهان : من چه میدانم ولی دست دارد . خودم دو دفعه اوباما را دیدم دست داشت . بوش هم دست داشت . اینها همه شان دست دارند . فقط رهبر ما دست ندارد ولی ما خودمان همه جا دست داریم . احمق ، جاسوس ، عوضی .
ما : چرا فقط شما میفهمید که امریکا در همه چیز دست دارد ؟
کارشناس کیهان : بسکه فهمیده ام . امام هم گفته بود کاش من یه کمی اندازه حسین میفهمیدم . ضمناً فقط ما نیستیم که میفهمیم . جون جونیو چاوز هم هر چیزی که ما میفهمیم را میفهمد . خودش فهمید لنگه قتل ندا قبلاً در ونزوئلا اتفاق افتاده . الآن هم فهمید زلزله هائیتی کار امریکاست . بیشعور ، منافق ، مزدور .
ما : حالا چرا امریکا در هائیتی زلزله در کرد ؟ جا قحط بود ؟
کارشناس کیهان : نخیر ، قحطی فقط در اتیوپی است . ملت مظلوم و مسلمان و قهرمان هائیتی تا آخرین قطره خون میلرزند . این نهضت همینجوری ادامه دارد . فداکاریهای ملت شهید پرور هائیتی تا ابد در اذهان جهانیان خواهد ماند و لکه ننگ دیگری بر دامن و جوراب شلواری و بقیه جاهای امریکا میماند . کثافت ، جاسوس ، عرق خور !
ما : ولی شما که قبلاً گفته بودید زلزله جائی میآید که ایمان نباشد . الآن پس چطوری شد ؟
کارشناس کیهان : الآن هم همینطوری شد . اول قرار بود زلزله جائی بیاید که مردم عرق خور باشند ایمان نداشته باشند . ولی چون تمام کیسه کشان ما در امریکای جنوبی همه شان همینجوری عرق خور هستند برای همین در هائیتی زلزله آمد . اصلاً بتو چه ؟ قاتل ، متجاوز ، فریب خورده .
ما : شما دقیقاً چطوری دست امریکا را در زلزله هائیتی دیدید ؟
کارشناس کیهان : همانجوری که دست امریکا را در ترور دکتر علیمحمدی دیدیم . خودم با همین چشمهام دیدم . دوتا دست داشت با یک دماغ . آمد بمب را بست به موتور بعد با کنترل تلویزیون کانال عوض کرد یکنفر که خیلی شبیه حزب الله در اندوه لبنان بود رد شد ماشین علیمحمدی ترکید و دست امریکا معلوم شد . از این واضحتر ؟ عوضی ، خود فروخته ، الدنگ .
ما : پیام شما برای ملتهائی که هنوز بدست امریکا زلزله نیامده چیه ؟
کارشناس کیهان : همانطوریکه رهبری فرمودند شما اول موضع شفاف خودتان را نشانمان بدهید تا من بگم . بیست و دو بهمن کسی بیاید بیرون ایندفعه با همین تریلی چینی ها که شلنگ هم دارد از رویش رد میشویم که دست امریکا بهتر معلوم بشود . گفتیم امریکا برای بیست و دو بهمن همکاری بکند آستین کوتاه بپوشد هی دستش تا اینجا معلوم بشود ما هم در عوض نیم کیلو اورانیوم تا سال 2076 میفرستیم فرانسه که حسن نیت نشان بدهیم . سیاست پدر مادر ندارد ناموس که دارد !
عليرضا رضايي
. خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس اعلام کردند که به زودی کلیه ی اسکناس ها از سیستم پولی کشور حذف و به جای آن ها از سکه استفاده خواهد شد.
درخواست كوچك از برادران كامنتگذار ارزشی!
. ادامه راه سبز«ارس»: با وجود گذشت یك ماه از فیلتر شدن سایت «آینده»، نهضت كامنتگذاری برادران ارزشی همچنان ادامه دارد. و چون این درد مشترکی در میان اکثر سایتها و وبلاگهای فیلتر شده میباشد، لذا ادامه راه سبز «ارس» نیز اقدام به انتشار این مطلب کاملا جدی در بخش طنز تلخ خود مینماید:
به گزارش خبرنگار «آینده»، به دلیل استفاده اكثر مخاطبان آینده از فیلترشكن برای دسترسی به سایت و مشكلات نرمافزاری ارسال كامنت از طریق فیلترشكن، پیامهای زیادی مبنی بر عدم امكان ارسال نظرات دریافت شده است، اما ظاهراً در بعضی نهادها و سازمانهای خاص كه پیش از این نیز تعدادی از افراد خود را بدون هیچگونه چشمداشت و حقالزحمه و صرفاً به دلیل اخلاص و قصد قربت مأمور كامنتگذاری در ذیل مطالب آینده كرده بودند، در مأموریت این افراد تجدیدنظر نكرده و نسبت كامنتهای سازماندهی شده برادران ارزشی در حجم كلی نظرات بینندگان آینده افزایش یافته است.
البته كامنتهای این عزیزان برای "آینده" مغتنم است و از آنها استفاده هم میشود، اما با توجه به آنكه این نهادها و سازمانهای خاص از اینترنت بدون فیلتر استفاده میكنند و IP های تكراری آنان ثبت میگردد و همچنین عدم خلاقیت برادران كامنتگذار در استفاده از ادبیات و واژگان متنوع، اكثر كامنتهای تولید شده توسط این برادران عملاً غیرقابل استفاده و انتشار میباشد.
با این حال مدیریت سایت "آینده" به دلیل آنكه از سوی نهادهای نظارتی برای انتشار این نوع كامنتها و از سوی دیگر انتشار كامنتهای سازماندهی شده مخالف با ضوابط داخلی سایت آینده میباشد بدینوسیله از كلیه برادران مخلص كامنتگذار كه قصد دفاع از دولت و محكوم كردن اغتشاشگران را دارند، مصرانه درخواست میكند در صورت تمایل به تولید كامنتهای سازماندهی شده و متعدد، ظواهر را رعایت كرده و از IP های متفاوت، ادبیات متنوع و مفاهیم مختلف برای تحقق هدف مقدس خود استفاده كنند تا امكان انتشار این نظرات با حفظ ضوابط سایت فراهم شود تا هم مأموریت دوستان انجام شده باشد و هم از حجم تذكرات نهادهای نظراتی كاسته شود.
از سوی دیگر از آنجا كه برخی مسئولان فرهنگی در اقدامی كاملاً عادلانه، پس از اقدام علیه سایت «آینده» به خاطر اخبار و مطالب منتشره، اكنون به سراغ كامنتهای بینندگان رفتهاند تا از طریق آنها هم بهانهای برای برخورد با سایت «آینده» بیابند، از كلیه بینندگانی كه تمایل دارند نظرات آنها درج شود، درخواست میشود استانداردهای بهداشتی لازم را در متن كامنت خود رعایت كرده و ضمن خودداری از هرگونه توهین، حتیالامكان از بردن نام اشخاص و ارگانها خودداری كرده و حداكثر از ... استفاده نمایند.
مدیریت سایت "آینده" از همكاری كلیه برادران ارزشی و غیره كمال تشكر را دارد.
"احتراماً گوساله جد و آبادته چاقال!"
. ميليونها عاشق خودجوش كه طبق بخشنامه ديروز ، امروز چون رودي خروشان از اتوبوس پياده شده و در يك اجتماع ميليونها سيصد و دوازده نفري كه سي و دوتايشان هم از پاترول آويزان بودند مشت محكمي به دهن ابرقدرتها را سرويس نمودند . خيل عاشقان و دلسوختگان و پدرسوختگان ولايت به قدري عظيم بود كه شركت adobe توليد فتوشاپ را تا سال 2020 تمديد كرد . اين اتفاق خجسته در حالي روي داد كه فيلم آتش زدن قرآن در فارس با شركت آنتوني كوئين ، بروسلي و و جمشيد آريا بنا به اعلام خود فارس هنوز آماده نشده و مراحل صداگذاري روي تصاوير پيارسال را ميگذراند .
. سردار رجب زاده فرمانده پلیس تهران بزرگ اعلام کرد " در حادثه عاشورا هیچ کس کشته نشد." این سردار علت مرگ چهار تن از شهروندان تهران را بشرح زیر اعلام کرد" یکی از این افراد بطور کاملا تصادفی و خودجوش از پل لیز خورد و بعد از تصادف با تعدادی باتوم و دوازده متر مربع آسفالت خیابان، دچار مننژیت شد و سه ثانیه بعد درگذشت، همچنین دو تن از شهروندان دیگر به نام عباس کربلایی و علی اکبر حسینی، در حین عبور از خیابان شهدا و در حال رفتن به سرچشمه به دلیل اصابت گاز اشک آور با اتومبیل تصادف کرده و راننده اتومبیل به سایر اقدامات خویش در حمایت از مقام شامخ رهبری نظام ادامه داد. همچنین یک نفر نیز به نام موسوی به دلیل اصابت گلوله مشکوکی که به گفته رجانیوز و تعدادی دیگر از بیماران روانی، از فاصله 6000 کیلومتری از لندن شلیک شده بود، بعد از طی سه ساعت و نیم به تهران رسیده و موجب قتل موسوی شد. به گفته مقامات پلیس تهران، نمونه گلوله شلیک شده که موسوی با آن کشته شده است، کمابیش شبیه همان گلوله ای است که نداآقاسلطان با آن کشته شده است. سردار شمربن رادان اعلام کرد " احتمالا گلوله توسط شخصی به نام آرش حجازی شلیک شده و جسد وی نیز مفقود شده است." سردار شمربن رادان اعلام کرد، گم شدن جسد موسوی نشان می دهد که اصلا کسی به این نام کشته نشده است. وی گفت حاضرم به جان یکی از پدرهای رئیس جمهور قسم بخورم که در روز عاشورا کسی کشته نشد.